Zmienione 300C
Na salonie samochodowym we Frankfurcie nad Menem debiutuje chrysler 300C sedan i touring.
Stylizację nadwozia odświeżono poprzez niewielkie choć zauważalne zmiany pasa tylnego i lamp tylnych. Pokrywa bagażnika w 300C Sedan i klapa tylna w 300C touring zyskała zintegrowany spojler w stylu SRT oraz górne światło stop. Nie wpływa to w żadnym stopniu na klasyczne proporcje wydłużonej maski silnika, zwartego bagażnika oraz wyrazistej sylwetki tego samochodu.
Nowa "trzysetka" ma także więcej dodatkowego wyposażenia, jak system multimedialny MyGIG oraz system audio Boston Acoustic 5.1 Matrix Surround Sound, które usatysfakcjonuje nawet najbardziej wymagającego audiofila."
Wnętrze 300C stało się jeszcze bardziej luksusowe poprzez zastosowanie oświetlenia diodami LED przednich uchwytów na butelki/kubki oraz kieszeni na mapy czy drobiazgi w drzwiach przednich i tylnych, a także materiałów miękkich w dotyku - na podłokietnikach i wewnętrznych płatach drzwi. Zmiany we wnętrzu dotyczą także restylizacji tablicy przyrządów i konsoli centralnej.
Nowością w 300C z silnikiem 5.7 HEMI V-8 jest wskaźnik "Fuel Saver Mode" na wyświetlaczu centrum informacyjnego pojazdu EVIC potwierdzający, iż w danej chwili działają tylko cztery cylindry, co pozwala dodatkowo oszczędzać paliwo poprzez odpowiednią modyfikację nawyków kierowcy w trakcie jazdy.
W dalszym ciągu do samochodów rodziny 300C oferowane są cztery jednostki napędowe. Silnik benzynowy V-6 o pojemności 2,7 litra jest kombinacją dobrych osiągów, niskiego zużycia paliwa, kultury pracy i trwałości eksploatacyjnej. Silnik V-6 o pojemności 3,5 litra ma większą moc przy optymalnych osiągach i umiarkowanym apetycie na paliwo - a dla amatorów prawdziwego amerykańskiego sedana z silnikiem V-8 przeznaczony jest słynny HEMI V-8 o pojemności 5,7 litra.
Chrysler 300C sedan i touring to jedyne w Europie samochody segmentu E dostępne z silnikiem V-8 i seryjnym systemem zmiennej pojemności czynnej MDS. System ten w sposób niezauważalny dla kierowcy odcina dopływ paliwa do czterech cylindrów silnika 5.7 HEMI V-8 wtedy, gdy jego pełna moc nie jest potrzebna. Efektem jest zachowanie osiągów, wysokiej mocy oraz ograniczenie zużycia paliwa rzędu 20 procent - w zależności od techniki prowadzenia i sposobu eksploatacji samochodu.
Czwartym silnikiem jest 24-zaworowy Diesel V-6 CRD o pojemności 3,0 litrów, wyposażony w wysokociśnieniowy układ wytryskowy Bosch (ponad 1600 bar), turbosprężarkę ze zmienną geometrią kierownic, dwa wałki rozrządu w głowicy (DOHC) oraz wtryskiwacze piezoelektryczne o czasie reakcji 0,1 milisekundy. Jednostka to rozwija moc 160 kW (218 KM DIN) i maksymalny moment obrotowy 510 Nm, dostępny już od 1600