W poszukiwaniu kolejnych nisz
Co zrobić, by w trudnych dla motoryzacji czasach zwiększyć zainteresowanie swoimi nowymi modelami?
Mercedes ma na to prostą odpowiedż - trzeba wymyśleć samochody, których nikt jeszcze nie oferuje. Zgodnie z tą zasadą firma chce do 2012 roku siedem nowych aut, z których część nie ma jeszcze swoich odpowiedników.
O nowych projektach Mercedesa czytaj w najnowszym, 34 numerze tygodnika "Motor". W tym tygodniu publikujemy także reportaż o australijskich "pociągach drogowych" - potężnych zestawach, które pokonują ten kraj-kontynent przewożąc olbrzymie ładunki. Taki zestaw może ważyć nawet 500 ton i biada temu, kto zlekceważy takiego przeciwnika na drodze.
W naszym porównaniu opisujemy dwa kompaktowe samochody - Fiata Bravo i debiutującą niedawno w oficjalnej sprzedaży Mazdę 3. Czy starsza o 5 lat japońska konstrukcja ma jakieś szanse w rywalizacji z wciąź młodym europejskim autem?
Testujemy także nowego Peugeota Partnera, BMW Z4 Coupe, Skodę Octavię Scout i Forda S-Max. Sprawdzamy, ile warte są (zazwyczaj bardzo drogie) kamery ułatwiające cofanie, a oferowane przez polskich importerów aut. Zwolennikom aut "z drugiej ręki" polecamy opis Nissana Almery produkowanego w latach 2000-2006, rzadkiego na naszych drogach Smarta ForFour oraz drugą część przeglądu aut ze snów, które dziś są już w zasięgu finansowych możliwości wielu Polaków.
Radzimy ponadto, jak dorobić zgubiony kluczyk do auta i usunąć drobne wgniecenia na karoserii naszego samochodu. Nie zapominamy też o historii polskiej mooryzacji - przypominamy trudne początki poloneza, którego seryjna produkcja uruchomiona została 30 lat temu. Te i wiele innych ciekawych informacji o wszystkim, co wiąże się z motoryzacją, znaleźć można w najnowszym, 34 numerze tygodnika "Motor". Od poniedziałku w kioskach!