Volkswagen Golf Sportsvan po zmianach

Na zbliżającym się salonie motoryzacyjnym we Frankfurcie nad Menem Volkswagen zaprezentuje odświeżonego Golfa w wersji Sportsvan. Co zmieniło się w niemieckim konkurencie Scenica?

Volkswagen Golf Sportsvan
Volkswagen Golf SportsvanInformacja prasowa (moto)

Volkswagen Golf Sportsvan pojawił się na rynku w połowie 2014 roku. Mamy więc do czynienia ze standardową kuracją odmładzającą przypadającą na połowę cyklu produkcyjnego. Odświeżony model poznany po przestylizowanym zderzaku przednim, nowych halogenowych reflektorach głównych z diodowymi światłami do jazdy dziennej i - wykonanych w technologii LED - tylnych lampach.

Przy okazji w ofercie zadebiutuje pięć nowych wzorów aluminiowych obręczy kół (w rozmiarach 16, 17 i 18 cali) i nowe lakiery nadwozia (np. "Cranberry Red").

W kabinie, oprócz nowych wzorów tapicerek, czy skórzanych foteli, znajdziemy też nowy system info-rozrywki Discover z dotykowym wyświetlaczem o przekątnej 9,2 cala. Sterowanie odbywa się za pomocą dotyku lub gestów - w górnej części konsoli środkowej nie znajdziemy więc ani jednego przycisku czy pokrętła. Nowe systemy info-rozrywki dają też możliwość sparowania z tabletem (za pomocą pokładowej sieci wi-fi), dzięki czemu pasażerowie mogą sterować ich funkcjami niezależnie od zajmowanego w samochodzie miejsca.

Volkswagen Golf Sportsvan po liftingu

Volkswagen Golf Sportsvan 
Volkswagen Golf Sportsvan 
Volkswagen Golf Sportsvan 
Volkswagen Golf Sportsvan 
Volkswagen Golf Sportsvan 
Volkswagen Golf Sportsvan 
Volkswagen Golf Sportsvan 
Volkswagen Golf Sportsvan 
Volkswagen Golf Sportsvan 
Volkswagen Golf Sportsvan 
Volkswagen Golf Sportsvan 
Volkswagen Golf Sportsvan 

Volkswagen oferuje też szereg systemów bezpieczeństwa, jak np. "traffic jam" (funkcja automatycznego ruszania i hamowania w korku działająca do 60 km/h), "park assist" z funkcją wykrywania pieszych czy "trailler assist" ułatwiający manewrowanie z przyczepą.

Volkswagen Golf SportsvanInformacja prasowa (moto)

Klienci będą mieć do wyboru pięć wersji napędowych: trzy benzynowe (TSI) i dwie wysokoprężne (TDI). Wszystkie silniki o zapłonie iskrowym standardowo oferowane będą z systemem dezaktywacji dwóch z czterech cylindrów.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas