Ta wygląda nowy Logan. Renault Logan...

Logan, który bije rekordy popularności na wielu światowych rynkach, nie wszędzie występuje pod marką Dacia. W dalekich zakątkach globu, gdzie o rumuńskiej firmie mało kto słyszał, samochód sprzedawany jest ze znaczkiem Renault.

Dzieje się tak np. w Brazylii, gdzie nowa generacja Logana rozpoczyna właśnie swą sprzedażową karierę. Czym samochód różni się od swojego europejskiego brata?

Reklama

Auto wydaje się być odrobinę bardziej eleganckie ni Dacia. Renault może się np. pochwalić przeprojektowanymi światłami, innym przednim zderzakiem i osłoną chłodnicy. Zmiany w tylnej części nadwozia ograniczają się jedynie do zastosowania delikatnie przemodelowanych lamp.

Kilka modyfikacji znajdziemy również we wnętrzu. Inne są np. boczki drzwi, zastosowano też zmodyfikowaną konsolę środkową z prostokątnymi dyszami nawiewów.

Renault Logan - przynajmniej w Brazylii - oferowane będzie w trzech wersjach: Authentique , Expression i Dynamique. W podstawowym wyposażeniu znajdą się m.in. dwie poduszki powietrzne i ABS. Decydując się na odmianę Expression klienci otrzymają m.in. klimatyzację, komputer pokładowy, system audio oraz... składane oparcie tylnej kanapy.

Brazylijscy kierowcy będą mieli do wyboru dwie jednostki napędowe - obie przystosowane do zasilania metanolem. Podstawowy silnik - o pojemności 1,0 l - rozwija moc 77 KM. Mocniejsza jednostka - 1,6 l - 98 KM.

Renault rozpoczął już produkcję nowej wersji Logana. Pierwsze egzemplarze trafią do klientów w przyszłym miesiącu.

Dowiedz się więcej na temat: Renault | Dacia Logan

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje