Siedzisz jak w SUV-ie, jeździsz jak GTS

Na rynek wkracza druga generacja SUV-a, którego nie trudno pomylić z autem typowo sportowym. W Pekinie, na Auto China 2012, Porsche zaprezentuje nowe Cayenne GTS - będzie to światowa premiera tego auta.

Pod maską Cayenne GTS pracuje 4,8-litrowy, ośmiocylindrowy silnik w układzie V o podwyższonej do 420 KM (309 kW) mocy, którego budowa bazuje na silniku Cayenne S. Za przeniesienie napędu odpowiedzialna jest ośmiobiegowa przekładnia Tiptronic S ze zintegrowaną funkcją Auto-Start-Stop.

Cayenne GTS przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,7 sekundy, po 13,3 sekundach osiąga 160 km/h. Prędkość maksymalna auta wynosi 261 km/h.

Dynamikę jazdy zapewnia specjalnie dostrojone zawieszenie. Jest ono sztywniejsze, wyposażone w Porsche Active Suspension Management (PASM), a nadwozie jest obniżone o 24 milimetry w stosunku do Cayenne S.

Cayenne GTS pojawi się na rynku w lipcu 2012 roku i będzie kosztowało 107 997 euro (z podatkiem VAT).

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: SUV
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy