Sedan na Lazurowym Wybrzeżu (w śniegu!)

Ford zaprezentował polskim dziennikarzom podczas jazd testowych kolejną, po hatchbacku i kombi, wersję swojego sztandarowego modelu, focusa, w jego nowym, drugim już wcieleniu.

Kliknij
KliknijINTERIA.PL

Tym razem był to czterodrzwiowy sedan. Na krętych drogach południowej Francji mieliśmy okazję przekonać się, że samochód ten wykazuje te same, i wielokrotnie już opisywane, zalety, jak pozostali członkowie "rodziny". Dodatkową atrakcją, a przy okazji sprawdzianem dla auta, była sceneria, w której odbywały się próby: padał gęsty śnieg, a temperatura oscylowała w okolicach zera. W połowie kwietnia! Na Lazurowym Wybrzeżu!

INTERIA.PL

Ford podkreśla, że w przeciwieństwie do "jedynki", gdzie sedan mógł sprawiać wrażenie, że jest hatchbackiem z przyczepionym do niego wielkim kufrem, "dwójka" od początku była projektowana z uwzględnieniem wersji 4-drzwiowej. Skorzystała na tym jednolita i przemyślana stylistycznie sylwetka auta, która zyskała mu już przydomek "małego mondeo".

Klienci kupują jednak sedana nie tylko dla prestiżu, który daje klasyczna limuzyna, lecz przede wszystkim ze względu na ogromny bagażnik, który przy wyposażeniu samochodu w dojazdowe koło zapasowe ma 526 litrów pojemności i może pomieścić przedmioty o długości do 1058 mm, a więc o 54 mm dłuższe niż w poprzednim modelu.

INTERIA.PL

Ford focus II sedan będzie napędzany silnikami identycznymi, jak te znane z innych wersji nadwoziowych: od benzynowego 1.4 (80 KM) do diesla 2.0. TDCi 16 V (136 KM).

Ceny mają mieścić się w przedziale od 52 400 zł do 78 500 zł (według cennika nazywanego "promocyjnym"). Bardzo bogata jest także lista wyposażenia dodatkowego.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas