Robią sól i... samochody

W kioskach pojawił się nowy numer Auto Moto. Oto co w nim znajdziecie.

Biżuteria, zegarki, hotelarstwo, herbata, sól... i samochody!

Łatwiej chyba wymienić to, czym NIE zajmuje się hinduski megakoncern Tata. Ta na pierwszy rzut oka tak wszechstronnie utalentowana firma wprowadza na polski rynek modele samochodów własnej produkcji. Była już okazja pojeździć jednym z nich. Najkrócej rzecz ujmując, Tata Indigo SW to dosyć egzotyczny pojazd.

Luksusowa Skoda? Liftback i sedan w jednym?

Niemożliwe? A jednak... Nowa Skoda Superb z dumą wkracza na salony. Czeska marka, opierając się na solidnych niemieckich podstawach, chce walczyć o uznanie najbardziej wymagających klientów. W superteście sprawdzamy, czy ten cel nie jest przypadkiem zbyt ambitny.

Reklama

Gdzie diabeł nie może...

...tam uczestników rajdu Drezno-Wrocław pośle. Ten terenowy maraton dla supertwardzieli liczy 1500 km, a jego historia liczy sobie już14 lat. To jedna z największych imprez 4x4 w Europie. Szkoda, że w Polsce rajd Drezno-Wrocław (dawniej Berlin-Wrocław) jest stosunkowo mało popularny. Tym bardziej więc warto czegoś się o nim dowiedzieć.

Rodzinny ideał

Kombi klasy średniej z mocnym i oszczędnym dieslem pod maską - idealne na rodzinne wyjazdy ze sporym bagażem, ale wciąż na tyle poręczne, że doskonale sprawdzają się także w zatłoczonym mieście. W naszym porównaniu o tytuł najlepszego auta do wszystkiego walczą Citroën C5 Tourer, Ford Mondeo Turnier, Mazda 6 Sport Kombi oraz VW Passat Variant.

Mniejszy nie znaczy gorszy

Nowe luksusowe SUV-y - Audi Q5 i Mercedes GLK stanowią idealną alternatywę dla tych, którzy mają ochotę (i pieniądze) na Q7 lub GL-a, ale oba te modele wydają im się za duże. I co też nie jest bez znaczenia, po zakupie ich młodszych, a zarazem mniejszych braci zostanie jeszcze trochę pieniędzy w kieszeni. Przedstawiamy pierwsze wrażenia z jazd obiema nowościami niemieckich producentów.

Szara eminencja

Moment obrotowy - część kierowców nawet wie, że jego wartość to jeden z najważniejszych parametrów silnika, ale tylko nieliczni potrafią wyjaśnić dlaczego. Marcin Klonowski w sposób prosty i zrozumiały opisuje, czym właściwie jest ten tajemniczy moment, w jakich sytuacjach jego wartość jest szczególnie ważna i na co dokładnie przekłada się w jeździe samochodem.

Wspólny mianownik

Citroën C5, Jaguar XF i Land Rover Discovery 3 - trzy zupełnie różne samochody i jeden silnik: sześciocylindrowy turbodiesel o pojemności 2,7 litra. W której konstrukcji najlepiej go wykorzystano, a gdzie jego obecność to nie do końca najlepszy pomysł? Odpowiedź wcale nie jest taka oczywista, jak mogłoby się wydawać.

Auto Moto
Dowiedz się więcej na temat: Wrocław | Auto Moto | Auto-Moto | sól | samochody
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy