Pontiac Grand Prix po raz dziewiąty

Pontiac zaprezentował dziewiątą generację swojego sedana średniej wielkości - modelu Grand Prix. Wersja 2004 tego auta łączy w sobie prosty, czysty design, bogate wyposażenie wnętrza, mocne silniki i nowoczesne technologie poprawiające komfort i bezpieczeństwo. Początkowo w ofercie znajdą się dwie odmiany tego samochodu - GT oraz GTP, różniące się zarówno jednostką napędową, jak i rodzajem wyposażenia seryjnego. Produkcja pojazdu rozpocznie się na początku 2003 roku, a do sprzedaży Pontiac Grand Prix 2004 trafi niedługo po tym. TUTAJ galeria zdjęć amerykańskiego sedana.

Patrząc z boku, linia auta przypomina swoim profilem butelkę koka-koli - z masywnym tyłem, wyrzeźbionymi drzwiami i obniżonymi progami. Dodaje to modelowi Grand Prix sportowego charakteru i sprawia wrażenie jego lekkości i zwinności. Podwójny grill chłodnicy, efektownie uwypuklona maska silnika i olbrzymie reflektory składają się na nowy przód Grand Prix. Z tyłu znajdziemy z kolei duże, narożne światła, spoiler zintegrowany z pokrywą bagażnika, a także dwie podwójne końcówki układu wydechowego. Wewnątrz zastosowano obicia ze skóry i wykończenia z niklu co dodatkowo poprawia wrażenia estetyczne.

Podstawowa wersja Grand Prix - GT, posiadać będzie pod maską 200-konny silnik. Mocniejsza odmiana - GTP, wyposażona zostanie w jednostkę o mocy 250 KM i automatyczną skrzynię biegów TAPshift, która w trybie manualnym sterowana jest manetkami umieszczonymi przy kierownicy.

W zakresie bezpieczeństwa zamontowano takie systemy jak: StabiliTrak Plus (stabilizacja jazdy), ABS, czujniki ciśnienia powietrza w oponach, dwustopniowe poduszki powietrzne z przodu, a także opcjonalne kurtyny boczne i napinacze pasów bezpieczeństwa.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Auta | Pontiac | Grand Prix | Grand
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy