Nowy numer Motoru
Najnowszy "Motor" nr 26/2010 od poniedziałku w kioskach, a w nim m.in.:
Przed premierą:
Kalendarium nowości Volkswagena - do 2014 r. koncern przedstawi aż 22 nowe auta, które mają w 2018 r. zapewnić Volkswagenowi status największego producenta samochodów na świecie.
Pierwsza jazda:
Lotus Elise - dwuosobowe auto, nawet w bazowej 1,6-litrowej wersji, dostarcza mnóstwo radości z jazdy.
Abarth Punto Evo - najnowsze wcielenie włoskiego samochodu jeździ tak dobrze, jak wygląda.
Porównania:
Mercedes ML 350 BlueTEC kontra Volkswagen Touareg 3.0 TDI BlueMotion - dwa SUV-y z mocnymi, ale ekonomicznymi dieslami. Czy pięcioletnia konstrukcja (ML) ma szansę w starciu z zupełnie nowym Volkswagenem?
Mazda 3 1.6 MZ-CD kontra Renault Fluence 1.5 dCi - kompaktowe sedany o niewygórowanej cenie potrafią naprawdę sporo.
Test:
Opel Insignia OPC - nie licząc Lotusa Omegi, to najmocniejszy Opel wszech czasów. 325-konny silnik zapewnia autu piorunujące osiągi.
Szybki przegląd - na czym polega tzw. recepcja bezpośrednia.
Benzyna kontra LPG - porównanie przyspieszeń tych samych modeli samochodów zasilanych benzyną i LPG.
Leksykon motoryzacyjny cz. 2. - wyjaśnienia skrótów i zwrotów związanych z rozwiązaniami technicznymi i wyposażeniem aut.
Odświeżamy mapę - jak zaktualizować mapę w czterech popularnych programach nawigacji GPS i ile to kosztuje.
Samochód na prąd - czy samochód z silnikiem spalinowym można przerobić na pojazd zasilany prądem?
Używane:
Volkswagen Polo 1.4 TDI z 2007 r. - wyniki trzyletniej eksploatacji popularnego miejskiego Volkswagena, który w tym czasie przejechał 75 tysięcy kilometrów.
Ryzyko wliczone w cenę - problemy, których może spodziewać się właściciel nietypowego samochodu.
Motopasje:
Alfa Romeo Giulietta SZ II - wyczynowe auto z 1961 r. Samochód produkowano tylko przez rok i zbudowano jedynie 30 egzemplarzy.