Nowy Accent Hyundaia w 2003 r.
W europejskiej sprzedaży pojawiła się "odmłodzona" wersja Hyundaia Accenta. Koreański producent nadał swojemu popularnemu modelowi nieco inny wygląd, a także uatrakcyjnił jego gamę silników w ofercie przewidzianej na 2003 rok.
Zmieniło się też wyposażenie standardowe pojazdu, a klienci otrzymają do dyspozycji większą paletę oferowanych opcji. Nowy, a jednak wciąż stary model zadebiutował oficjalnie podczas listopadowego salonu samochodowego w Seulu. W Polsce pojawi się on w pierwszej połowie marca wraz z innym popularnym w Europie autem Hyundaia Getz.
Pełna oferta sprzedaży modelu Accent przewiduje wersje 4- i 5-drzwiowe, dostępne w wyposażeniu GSi oraz CDX, napędzane silnikami benzynowymi 1,3 (moc 83 KM przy 5500 obr/min, moment obrotowy 117 Nm przy 3000 obr/min, przyspieszenie 0-100 km/h w 12,9 sekundy, prędkość maksymalna 174 km/h) i 1,6 (moc 103,5 KM przy 5800 obr/min, moment obrotowy 143 Nm przy 3000 obr/min, przyspieszenie 0-100 km/h w 10,3 sekundy, prędkość maksymalna 190 km/h) lub wysokoprężnym dieslem common-rail 1,5 (moc 81 KM przy 4000 obr/min, moment obrotowy 184 Nm przy 2250 obr/min, przyspieszenie 0-100 km/h w 14,0 sekundy, prędkość maksymalna 170 km/h). Jednostka DOHC o pojemności 1599 ccm (ta sama co w modelach Matrix, Elantra i Getz) zastąpi stosowany dotychczas napęd 1,5.