Reklama

Nowe Porsche 911 Turbo. Szybka jazda bez dachu

Wiemy już, jak wyglądać będzie najnowsze Porsche 911 Turbo i Turbo S w wersji z otwartym nadwoziem. Na dwa miesiące przed oficjalną premierą niemiecka firma opublikowała oficjalne informacje na ten temat.

Samochód wyposażono w klasyczny, materiałowy dach, który składa się automatycznie w czasie 13 sekund. W jego konstrukcji wykorzystano ramę w kształcie łuku wykonaną ze stopów magnezu. Dzięki niej po rozłożeniu dachu auto bardzo upodabnia się do modelu z nadwoziem coupe. Operacja przeobrażenia w kabriolet możliwa jest w czasie jazdy z prędkością do 50 km/h.

Reklama

Porsche 911 Turbo napędzane będzie wspomaganym turbosprężarką sześciocylindrowym silnikiem o pojemności 3,8 l. Jednostka dysponuje mocą 520 KM, a w wersji S oferuje aż 560 KM. Słabsza odmiana przyspiesza do 100 km/h w 3,5 s, mocniejsza potrzebuje na to zaledwie 3,2 s. Obie osiągają prędkość maksymalną 318 km/h i - przynajmniej jeśli wierzyć oficjalnej wersji Porsche - zużywać mają średnio poniżej 10 l paliwa na 100 km.

Standardowym wyposażeniem 911 Turbo i Turbo S w wersji z otwartym nadwoziem będzie m.in. dwusprzęgłowa, zautomatyzowana skrzynia biegów PDK, napęd na wszystkie koła i aktywna, sterowana tylna oś.

Nowe Porsche 911 Turbo cabrio zadebiutuje 20 listopada, przy okazji salonu motoryzacyjnego w Los Angeles. Auto trafi na rynek w grudniu. Na rodzimym niemieckim rynku za podstawową odmianę zapłacić trzeba będzie 174 431 euro. Odmiana sygnowana literką S wyceniona została 207 989 euro.

INTERIA.PL

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje