Nissan Pulsar w wersji DIG-T 190
Nissan bierze na cel Peugeota 308 GT i Kię cee'd GT. Ofertę modelu Pulsar poszerzył właśnie nowy silnik pozwalający wykrzesać z kompaktowego auta odrobinę sportowych emocji.
Pod maskę trafiła czterocylindrowa, turbodoładowana jednostka o pojemności 1,6 l. Wyposażony w bezpośredni wtrysk paliwa motor z serii DIG-T jest najmocniejszym, jaki występować będzie w tym modelu. Jednostka legitymuje się mocą 190 KM i może się pochwalić maksymalnym momentem obrotowym 240 Nm oferowanym w zakresie od 2 000 obr/min do 4 000 obr/min.
Uzbrojony w nowy silnik Pulsar przyspiesza do 100 km/h w 7,7 s. Średnie zużycie paliwa, rzecz jasna w cyklu pomiarowym, to 5,7 l/100 km.
Nissan Pulsar w wersji DIG-T 190 wyróżnia się m.in. obniżonym zawieszeniem, zmodyfikowanym układem kierowniczym i wzmocnioną karoserią o większej sztywności skrętnej. Z zewnątrz auto rozpoznać można m.in. po chromowanej końcówce wydechu, czarnych oprawach reflektorów i dwukolorowych felgach ze stopów lekkich z diamentowym szlifem, występujących w dwóch rozmiarach.
Najmocniejszy silnik w gamie dostępny jest z wyposażeniem Acenta (z 17-calowymi alufelgami) oraz Tekna (18-calowe alufelgi i czarna skórzana tapicerka z białymi przeszyciami). Cena tańszej wersji to 86 500 zł.