Mają większego

Trochę dłuższy, trochę szerszy i wyższy.

Na pierwszy rzut oka nowy model Nissana niczym nie różni się od poprzednika. Ten wygląd X-Traila został podyktowany przez klientów.

Kiedy 6 lat temu model X-Trail wprowadzano na europejski rynek, Nissan planował sprzedaż na poziomie 23 000 egzemplarzy rocznie. Okazało się, że firma nie doceniła popularności, jaką może zyskać ten samochód. W najlepszym roku, w całej Europie zakupiono 64 000 egzemplarzy, a średnia roczna sprzedaż wyniosła 54 000 sztuk. W sumie w Europie sprzedano 275 000 X-Traili, a sprzedaż na całym świecie przekroczyła 800 000.

Reklama

Jak mówią użytkownicy tego samochodu, jedną z jego największych zalet w świecie SUV-ów jest niepowtarzalny kształt. Trochę kanciasty, nie zniżający się ku tyłowi dach, łatwy dostęp do wnętrza, niezłe osiągi w terenie. Gdyby to wszystko zmieniono, pod znakiem zapytania stanęłaby sprzedaż nowego modelu. Mimo to zmieniono wszystkie części nadwozia. X-Trail jest teraz większy we wszystkich kierunkach, ale wygląda jak poprzednik, którego chętnie kupowano. Zbyt wielkie zmiany byłyby zbyt ryzykowne, jak wykazały sondaże producenta przeprowadzone wśród dotychczasowych miłośników modelu.

Więcej o tym co się zmieniło, a co zostało po staremu w X-Trailu, który oficjalnie zadebiutował na polskim rynku dowiesz się z aktualnego wydania tygodnika AutoBit.

W najnowszym numerze znajdziesz także:

- Seat Altea FR w redakcyjnym teście

- Ford Kuga w przedpremierowej prezentacji

- Kia cee'd Sporty Wagon

- W dziale używanych plusy i minusy Renault Laguny II

Te i wiele innych artykułów znajdziecie w tygodniku AutoBit - w kioskach południowej Polski.

Autobit
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy