Jak zdobyć kobietę?

Wszyscy wiemy, że kobiety lubują się w równie gustownych, co drogich prezentach - kochają ekskluzywne marki. Prawidłowość tę postanowił wykorzystać Fiat.

Na salonie samochodowym w Paryżu zadebiutuje lancia Y zbudowana wspólnie z firmą Versus - należącą do sławnego domu mody Versace.

By trafić w gusta wybrednych, jak wiadomo, kobiet samochód pomalowano na brązowy kolor. Dach, którego faktura przypomina nieco damską torebkę, przyozdobiony jest w loga firmy Versus. Urodę lancii podkreślają również wysmakowane detale, jak ozdobne listwy i 16 calowe felgi ze stopów lekkich.

We wnętrzu odnajdziemy specjalne brązowe wstawki, jak również specjalną tapicerkę, oczywiście, sygnowaną logiem Versusa.

To nie pierwszy romans koncernu Fiat ze światem mody. Od dziś w europejskich salonach marki nabyć można fiata 500 w wersji "by DIESEL", opracowanej wspólnie ze słynnym domem mody.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Fiat
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy