Jaguar XFL

Chiński rynek rządzi się swoimi prawami. Od lat ogromnym powodzeniem cieszą się tam m.in popularne modeli z nadwoziem sedan, ale o zwiększonym rozstawie osi. Jednym z tego typu pojazdów jest zaprezentowany właśnie na salonie w Pekinie Jaguar XFL.

Wygląd nadwozia nie odbiega od standardowego Jaguara XF - zastosowano jedynie dłuższe tylne drzwi. XFL jest o 140 mm dłuższy od klasycznego modelu. Dzięki temu, w tylnej części kabiny, wygospodarowano dodatkowe 157 mm przestrzeni na nogi pasażerów.

Reklama

Wnętrze oferuje luksusowe warunki podróżowania. Standardem jest system rozrywki InControl Touch Pro wyposażony w 10,2-calowy, dotykowy wyświetlacz oraz rozbudowany zestaw nagłośnienia wykorzystujący 17 głośników o łącznej mocy 825 wattów. O rozrywkę pasażerów podróżujących w drugim rzędzie dbają dwa, zamontowane w zagłówkach foteli, ekrany, które mogą być podłączone do - zamontowanych w tylnej konsoli - portów USB i HDMI.

Tylna - regulowana elektrycznie w czterech kierunkach - kanapa ma system podgrzewania i wentylacji. Pasażerowie mają też do dyspozycji składane stoliki, żaluzje i rozbudowany układ przewietrzania wnętrza z jonizatorem powietrza.

Jaguar XFL oferowany będzie wyłącznie z napędem na cztery koła i ośmiostopniową, automatyczną przekładnią produkcji ZF. Klienci będą mieli do wyboru czterocylindrowy, turbodoładowany motor o pojemności 2,0 l dostępny w dwóch wariantach mocy - 197 KM i 236 KM. Dla bardziej wymagających przewidziano doładowany, trzylitrowy silnik V6 rozwijający 335 KM.

Budową Jaguara XFL - pierwszego modelu brytyjskiej marki opracowanego specjalnie z myślą o chińskich nabywcach - zajmie się lokalna fabryka Jaguar Land Rover w Changshu, gdzie powstają już Land Rovery Discovery i Range Rover Evoque.

Dowiedz się więcej na temat: Jaguar XFL

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje