By jazda była emocjonująca...
* FR to skrót od Formula Racing. Tak konstruktorzy Seata Altei oznaczyli jego sportową odmianę. Z zewnątrz można ją rozpoznać po aluminiowych obręczach kół oraz (o zgrozo) srebrnych lusterkach bocznych. Pod maską Altei FR pracuje bardzo oszczędny i dynamiczny, ale dość głośny wysokoprężny silnik o mocy 170 KM. Czy to wystarczy, by jazda Seatem była emocjonująca?
* Odnowione Volvo S80 ma, zdaniem producenta, dużo skuteczniej rywalizować z uznanymi autami klasy wyższej-średniej. Rzeczywiście, samochód jest wyraźnie lepszy od poprzednika. Czy to jednak wystarczy, by pokonać Mercedesa klasy E?
* Po raz pierwszy od 21 lat sedan Jaguara nie ma okrągłych kloszy reflektorów. Pierwszy raz od przeszło 30 lat posiada taki krój wlotu powietrza. Najnowszy studyjny Jaguar C-XF nie tylko zapowiada linię kluczowej dla sukcesu firmy przyszłorocznej sportowej limuzyny XF. To także zwiastun zupełnie nowej stylizacji aut z Coventry - w takiej estetyce ma być utrzymany m.in. zapowiadany na 2009 rok nowy XJ.
Te i inne tematy znajdą się w najnowszym wydaniu tygodnika Motor. W kioskach od poniedziałku.