BMW M5 “Competition Edition”. Jest moc

BMW Motorsport przygotował właśnie limitowaną edycję modelu M5 oznaczoną przydomkiem Competition. Samochód zarezerwowany jest dla najbardziej wymagających klientów – produkcja ograniczona zostanie do zaledwie 200 egzemplarzy.

BMW M5 Competition poznamy m.in. po unikatowym malowaniu. Sto egzemplarzy polakierowanych zostanie na metalizowany kolor Carbon Black. Druga setka - dla kontrastu - otrzyma lakier Mineral White. Standardowym wyposażeniem są kute, polerowane, obręcze kół w rozmiarze 20 cali uzbrojone w opony 265/35 z przodu i 295/30 z tyłu. Listę uzupełniają też - wykonane z włókien węglowych - przedni dyfuzor, obudowy lusterek i subtelna lotka na tylnej klapie.

WIĘCEJ ZDJĘĆ NA KOLEJNYCH STRONACH.

Najważniejsze kryje się jednak pod maską. Podwójnie doładowany silnik V8 o pojemności 4,4 l doczekał się kilku modyfikacji. Dzięki zwiększeniu ciśnienia doładowania i mapy wtrysku jednostka otrzymała zastrzyk dodatkowych 40 KM i 20 Nm. BMW M5 Competition może się więc pochwalić mocą równych 600 KM i maksymalnym momentem obrotowym 700 Nm. Wartości te transferowane są na tylne koła przez zautomatyzowaną, dwusprzęgłową, przekładnię i aktywny dyferencjał. Auto przyspiesza do 100 km/h w 3,9 s i osiąga - limitowaną elektronicznie - prędkość 250 km/h.

Reklama

W kabinie znajdziemy czarną skórzaną tapicerkę z kontrastowymi, białymi przeszyciami (oraz wyhaftowanym logo M5 na zagłówkach) i wykonane z włókien węglowych listwy ozdobne. Standardem są - regulowane elektrycznie - sportowe fotele. Każdy egzemplarz otrzyma też plakietkę z indywidualnym numerem. O nagłośnienie dba system audio o mocy 1200 watów sygnowany przez Bang&Olufsen.

Ceny BMW M5 Competition startują z pułapu 129 500 euro.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy