Audi A6 już po liftingu i z nowymi silnikami

​Po trzech latach od premiery Audi poddało liftingowi model A6. Stylistycznie zmieniło się niewiele, ale zmian technicznych jest całkiem sporo.

Fani Audi na pewno zauważą nową osłonę chłodnicy, inny kształt świateł, które zostały wykonane w technologii LED (opcjonalnie mogą zostać zastosowane innowacyjne reflektory Matrix LED) czy też nowe zderzaki.

Mocno zmieniła się natomiast oferta jednostek napędowych. Oczywiście celem było uzyskanie obniżenia zużycia paliwa, czyli - tak naprawdę - emisji spalin. Teraz wszystkie silniki spełniają normę emisji Euro 6.

Gama silnikowa obejmuje teraz trzy jednostki benzynowe (wszystkie z doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa, moce od 190 do 333 KM) oraz pięć diesli (moce od 150 do 326 KM). Dużym zmianom poddano silniki 3.0 TFSI oraz 3.0 TDI. 

Reklama

W A6 będą stosowane manualne skrzynie sześciobiegowe, a także ośmiostopniowe tiptronic oraz siedmiobiegowe, dwusprzęgłowe stronic. Zrezygnowano z przekładni bezstopniowej multitronic.

Modernizacja obejmie wszystkie wersje A6, a więc także uterenowioną Allroad (napęd na wszystkie koła, wyłącznie silniki V6, benzynowy i wysokoprężne) jak i sportowe: S6 (4.0 TFSI, V8 biturbo, 450 KM, napęd na wszystkie koła, adaptacyjne zawieszenie) oraz RS6 (Avant, 4.0 TFSI, V8 biturbo, 560 KM, napęd na wszystkie koła, adaptacyjne zawieszenie).

Odświeżone Audi A6 zadebiutuje na salonie paryskim na początku października, wkrótce potem samochody trafią do salonów.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Audi A6
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy