Audi A4 po liftingu. Co się zmieniło?
Oferowana od 2015 roku, czwarta generacja Audi A4 osiągnęła połowę cyklu produkcyjnego, a to oznacza, że samochód doczekał się kilku zmian natury estetycznej. Jaki nowości przygotowała firma z Ingolstadt?
Model po liftingu wyróżnia się przestylizowanymi zderzakami i nowymi wzorami obręczy kół (dostępne w rozmiarach od 16 do 19 cali). Przednie wloty powietrza zyskały przeprojektowane, zyskały pięciokątne obramowanie.
Wraz z liftingiem w ofercie pojawi się nowy pakiet stylistyczny S-line. Poznamy go m.in. po agresywniej nakreślonych zderzakach wyposażonych w kanały wentylacyjne kierujące część zasysanego powietrza na przednie tarcze hamulcowe. Cechą szczególną jest tu również subtelny tylny spoiler. Dla tej wersji zarezerwowano nowy odcień lakieru - "turbo blue".
W identyfikacji poszczególnych modeli pomóc ma, charakterystyczna dla marki, osłona chłodnicy Singleframe. W przypadku S-line ma ona bardziej trójwymiarowe kształty, a samo okratowanie przypomina swoją strukturą plaster miodu.
Kilka nowości znajdziemy też z tylu. Miejsce dotychczasowych, okrągłych, rur wydechowych zajęły końcówki o trapezoidalnym kształcie. Wrażenie węższego sprawia również zamontowany pomiędzy nimi dyfuzor.
W przypadku pakietu S-line samochód standardowo oferowany będzie na 19-calowych obręczach kół eksponujących, lakierowane na czerwono, zaciski hamulcowe. Lista wyposażenia obejmuje też m.in. sportowe zawieszenie i reflektory główne w technologii LED.
W kabinie model S-line poznamy po listwach ozdobnych wykonanych z włókien węglowych, trójramiennej, sportowej kierownicy i czarnej, skórzanej, tapicerce foteli.
Sprzedaż odświeżonego Audi A4 rozpocząć ma się w trzecim kwartale bieżącego roku.