Reklama

Typowe usterki

Civic uchodzi za mało awaryjny pojazd, co obok walorów funkcjonalnych jest jego największą zaletą i decyduje o niskim spadku wartości.

Istotny jest także fakt, że nabywcy Civiców jeżdżą nimi stosunkowo mało (auta zazwyczaj nie były używane we flotach). Zakładając średni przebieg w granicach 20 tys. km rocznie najstarsze egzemplarze mają dopiero po 140-150 tys. km i nie wykazują śladów zużycia. Usterki w modelach benzynowych są rzadkością. Type-R będzie znacznie droższy w serwisowaniu.

Zdarzają się przypadki stukania amortyzatorów.

Producent w wybranej partii modeli przeprowadzał akcję wymiany wyłącznika świateł.

Typowe na naszych drogach jest przyspieszone zużycie łączników stabilizatora czy sworzni wahaczy.

Reklama

Hamulec ręczny działa tylko na jedno koło, jeśli zbyt rzadko był używany dochodziło do zapieczenia się linki.

Odklejają się piktogramy na desce rozdzielczej przy nawiewach.

tygodnik "Motor"

Reklama

Wasze komentarze
No hate

Wyrażaj emocje pomagając!

Grupa Interia.pl przeciwstawia się niestosownym i nasyconym nienawiścią komentarzom. Nie zgadzamy się także na szerzenie dezinformacji.

Zachęcamy natomiast do dzielenia się dobrem i wspierania akcji „Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy” na rzecz najmłodszych dotkniętych tragedią wojny. Prosimy o przelewy z dopiskiem „Dzieciom Ukrainy” na konto: ().

Możliwe są również płatności online i przekazywanie wsparcia materialnego. Więcej informacji na stronie: Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy