Toyota Yaris po liftingu od 39 900 zł

Toyota opublikowała cennik odświeżonego Yarisa. Najtańsza, benzynowa odmiana 1.0 w wersji Life kosztuje 39 900 zł.

Toyota Yaris po liftingu od 39 900 zł
Toyota Yaris po liftingu od 39 900 złToyota

Z zewnątrz Yaris upodobnił się do nowego Aygo - osłona chłodnicy i wlot powietrza w zderzaku tworzą kształt litery "X". Styliści dorzucili więcej lśniących listew oraz czerwone klosze tylnych lamp z diodami LED (wcześniej zarezerwowanymi dla hybrydy i wersji specjalnych). W kabinie pojawią się lepszej jakości materiały i nowe wersje kolorystyczne, poprawiono również wyciszenie. Zmiany objęły wreszcie usztywnienie nadwozia (36 dodatkowych spawów) oraz zestrojenie zawieszenia, które ma bardziej harmonijnie tłumić nierówności (nowe sprężyny i tylna belka).

Tak jak dotychczas, Toyota Yaris będzie oferowana z dwoma silnikami benzynowymi (1.0 69 KM, 1.3 99 KM), jednym turbodieslem (1.4 90 KM) i 100-konnym napędem hybrydowym do wyboru. Wariant hybrydowy legitymuje się niższym zużyciem paliwa (średnio 3,3 zamiast 3,4 l/100 km; czytaj test: Toyota Yaris Hybrid), jednostki 1.3 oraz 1.4 zostały zmodyfikowane pod kątem ograniczenia wibracji, a silnik 1.0 został mocno zmodernizowany - jest lżejszy, szybciej się nagrzewa i ma większy stopień sprężania (11,5:1), zaś przeprojektowane tłoki sprzyjają korzystnym z punktu widzenia spalania mieszanki zawirowaniom powietrza w komorze. W rezultacie spadło zużycie paliwa (średnio 4,1 l/100 km z systemem start-stop).

 
Life
Active
Premium
Dynamic
Prestige
Wersja 3-drzwiowa
1.0 69 KM M/T
39 900 zł
46 900 zł
48 900 zł
-
-
1.33 99 KM M/T
44 100 zł
50 100 zł
52 100 zł
-
-
1.4 diesel 90 KM M/T
56 100 zł
62 100 zł
64 100 zł
-
-
 
Wersja 5-drzwiowa
1.0 69 KM M/T
41 700 zł
48 700 zł
50 700 zł
-
-
1.33 99 KM M/T
45 900 zł
51 900 zł
53 900 zł
61 900 zł
61 900 zł
1.4 diesel 90 KM M/T
57 900 zł
63 900 zł
65 900 zł
-
73 900 zł
Hybrid 100
63 900 zł
-
66 900 zł
74 900 zł
-
Lakier metalik: 2000 zł
Lakier Pearl White (084): 2900 zł
Konwersja ciężarowa (od września 2014 r., tylko 3-drzwiowy w wersji Life+Business lub Active): 2100 zł
Nawigacja Toyota Touch 2 & Go: 2100 zł
Skrzynia Multidrive S (1,33 99 KM 5-drzwiowy, nie dotyczy wersji Life i napędu Hybrid): 5000 zł

Bazowy Yaris Life jest wyposażony w systemy ABS, VSC (stabilizacja toru jazdy), monitorowania ciśnienia w oponach, 4 poduszki powietrzne, centralny zamek, komputer pokładowy, wspomaganie kierownicy i elektrycznie sterowane szyby.

Toyota Yaris po liftingu

Toyota Yaris po liftingu (więcej informacji)

Toyota Yaris (2015)Toyota
Toyota Yaris (2015)Toyota
Toyota Yaris (2015)Toyota
Toyota Yaris (2015)Toyota
Toyota Yaris (2015)Toyota
Toyota Yaris (2015)Toyota
Toyota Yaris (2015)Toyota
Toyota Yaris (2015)Toyota
Toyota Yaris (2015)Toyota
Toyota Yaris (2015)Toyota
Toyota Yaris (2015)Toyota
Toyota Yaris (2015)Toyota
Toyota Yaris (2015)Toyota
Toyota Yaris (2015)Toyota
Toyota Yaris (2015)Toyota
Toyota Yaris (2015)Toyota
Toyota Yaris (2015)Toyota
Toyota Yaris (2015)Toyota
Toyota Yaris (2015)Toyota
Toyota Yaris (2015)Toyota
Toyota Yaris (2015)Toyota
Toyota Yaris (2015)Toyota
Toyota Yaris (2015)Toyota
Toyota Yaris (2015)Toyota
Toyota Yaris (2015)Toyota
Toyota Yaris (2015)Toyota
Toyota Yaris (2015)Toyota
Toyota Yaris (2015)Toyota
Toyota Yaris (2015)Toyota
Toyota Yaris (2015)Toyota

Droższa odmiana Active oferuje dodatkowo m.in. elektrycznie sterowane lusterka, miękkie wykończenie deski rozdzielczej, obrotomierz, radio CD/MP3 z portem USB i klimatyzację manualną, a Premium - kurtyny powietrzne, poduszkę kolanową kierowcy, Bluetooth, system multimedialny Toyota Touch z Bluetooth.

Warianty Dynamic i Prestige są także wyposażone w światła przeciwmgłowe, felgi aluminiowe, podłokietnik, kamerę cofania oraz podgrzewane lusterka zewnętrzne.

W przypadku odmiany Hybrid, standardowo wyposażonej w przekładnię bezstopniową, obowiązują bogatsze listy wyposażenia - już wersja Life ma na pokładzie kurtyny powietrzne i poduszkę kolanową, miękkie materiały wykończeniowe, radio, elektrycznie sterowane boczne lusterka i automatyczną klimatyzację dwustrefową. Jak podkreśla Toyota, w porównaniu z benzynową odmianą 1.33 Active z przekładnią Multidrive S hybryda wymaga około 7 tys. zł dopłaty, a z turbodieslem - do 1 tys. zł przy niższych kosztach serwisowania.

msob

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas