Renault Captur po liftingu z polskimi cenami
Zmodernizowany miejski crossover Renault dostępny jest z czterema silnikami oraz w pięciu wersjach wyposażenia.
Odświeżone Renault Captur najłatwiej rozpoznać z przodu - pojawiły się tu nowe reflektory (opcjonalnie w pełni LEDowe), grill oraz zderzak. Pod zderzakiem zaś możemy zauważyć inną osłonę podwozia, która pojawiła się również z tyłu. Klienci mogą wybierać też wśród nowych kolorów lakieru oraz wzorów alufelg.
Daje to szersze możliwości personalizacji, podobnie jak wnętrze, dla którego przygotowano 6 pakietów wykończenia o różnej kolorystyce. Zmieniły się tu boczki drzwi, dźwignia zmiany biegów, a w bogatszych odmianach możemy liczyć na nowe, bardziej obszerne fotele. Po raz pierwszy dostępny jest też stały, panoramiczny dach.
Najtańszy Captur kosztuje 56 900 zł. W tej cenie otrzymamy 90-konny silnik 1.2 TCe oraz wyposażenie Life, obejmujące "elektrykę" szyb i lusterek, komputer pokładowy i światła do jazdy dziennej LED oraz tylne. Za 61 900 zł kupimy wersję Zen, na pokładzie której znajdziemy klimatyzację manualną, radio z Bluetooth, skórzaną kierownicę, światła przeciwmgielne oraz 16-calowe alufelgi.
Kolejna odmiana, Intens, jest już zauważalnie droższa - kosztuje 70 900 zł, a oferuje LEDowe światła główne, klimatyzację automatyczną, czujniki cofania, kartę Renault Hands Free, system multimedialny z nawigacją, elektrycznie składane lusterka, dwukolorowe nadwozie, czujnik światła i deszczu oraz 17-calowe alufelgi.
Dla osób, które chcą, aby ich Renault Captur nabrało bardziej "bojowego" charakteru, przygotowano wersję XMOD (73 100 zł), wyposażoną w system Extended Grip (elektronika poprawia trakcje podczas jazdy po bezdrożach), opony Mud & Snow, a także nagłośnienie Arkamys i tapicerkę z elementami skóry ekologicznej.
Zupełną nowością gamy jest ekskluzywna odmiana Initiale Paris. Oferuje ona tapicerkę skórzaną Nappa z jasną tonacją wnętrza, podgrzewane fotele, deskę rozdzielczą i płaty drzwi pokryte skórą, czujniki parkowania z przodu i kamerę cofania oraz system kontroli martwego pola (nowość). Wersja ta dostępna jest tylko z benzynowym silnikiem o mocy 120 KM, łączonym ze skrzynią manualną (85 900 zł) lub automatyczną EDC (92 400 zł).
Pozostałe odmiany (poza bazową) również kupimy ze 120-konną jednostką (ceny od 64 900 zł) oraz dwoma dieslami 1.5 dCi o mocy 90 KM (od 65 400 zł w wersji Life) oraz 110 KM (od 73 400 zł w wersji Zen).