Range Rover Velar - oto polskie ceny
Zupełnie nowy model brytyjskiego producenta jest już wyceniony w Polsce. Jak łatwo się domyślić, tanio nie jest.
Velar to nie tylko uzupełnienie gamy Range Rovera (wpasowuje się między Evoque'a i Sporta), ale także odważne rozwinięcie stylistyki nowych modeli brytyjskiego producenta oraz rewolucyjna deska rozdzielcza. Oprócz cyfrowych wskaźników i dużego ekranu systemu multimedialnego, ma ona spory wyświetlacz, w który sprytnie wpisano dwa pokrętła, służący do obsługi klimatyzacji, a także ustawień samochodu (w tym trybów terenowych systemu Terrain Response).
Range Rover Velar
Aby kupić Velara trzeba przygotować przynajmniej 239 900 zł - za tyle otrzymamy auto z bazowym, 180-konnym dieslem (2.0 TD4). Na pokładzie znajdziemy LEDowe światła główne, tempomat, 2-strefową klimatyzację automatyczną, zamszową tapicerkę, nagłośnienie o mocy 250 W oraz bezkluczykowy dostęp do samochodu.
Za bogatszą wersję wyposażenia (S) zapłacimy przynajmniej 272 900 zł, kolejna (SE) kosztuje 296 100 zł, a topowa HSE wyceniona jest na 333 600 zł (cały czas mówimy o 180-konnym dieslu).
Gama jednostek napędowych obejmuje także podwójnie doładowaną odmianę 2-litrowego diesla o mocy 240 KM (od 263 300 zł) oraz jednostkę 3.0 SD6 (300 KM), wycenioną na 324 900 zł. Z kolei silniki benzynowe są dwa - 2.0 Si4 (250 KM) za 263 300 zł oraz 3.0 Si6 (380 KM) kosztujący 328 500 zł.
Każdą odmianę Range Rovera Velara można połączyć z pakietem R-Dynamic, który nadaje nadwoziu i wnętrzu bardziej rasowego wyglądu. Na szczycie gamy stoi limitowana odmiana First Edition, dostępna tylko z 300-konnym dieslem lub 380-konnym "benzyniakiem". Wyceniono je odpowiednio na 533 400 zł oraz 537 000 zł.