Porsche Macan wyraźnie zmodernizowany

Macan jest obecny na rynku od 4 lat, więc Porsche zdecydowało się na zafundowanie mu kuracji odmładzającej i to całkiem poważnej.

Porsche Macan
Porsche MacanPorsche

Odświeżony Macan ma nowy przedni zderzak, nowe wkłady reflektorów (seryjnie LEDowe), a także nowe wzory felg aluminiowych (20 i 21 cali) oraz nowe kolory nadwozia. Prawdziwie poważne zmiany zaszły z tyłu, gdzie światła połączone są teraz blendą - identycznie jak w pozostałych modelach marki.

Porsche Macan 2018

Porsche MacanPorsche
Porsche MacanPorsche
Porsche MacanPorsche
Porsche MacanPorsche
Porsche MacanPorsche
Porsche MacanPorsche
Porsche MacanPorsche
Porsche MacanPorsche
Porsche MacanPorsche
Porsche MacanPorsche
Porsche MacanPorsche

We wnętrzu również wprowadzono poważną zmianę - zastosowano nowy system multimedialny z 11-calowym ekranem i menu znanym z nowej Panamery oraz Cayenne. Zmieszczenie takiego wyświetlacza, na miejsce 7-calowego, wymagało szeregu zmian, w tym stworzeniu nowych nawiewów, które są teraz poziome i umieszczone pod ekranem. Auto ma także przełącznik trybów jazdy w formie pokrętła, umieszczony przy kierownicy.

Lista wyposażenia dodatkowego została rozszerzona przy okazji modernizacji o jonizator powietrza, podgrzewaną przednią szybę oraz o funkcję częściowo autonomicznej jazdy w korku z prędkościami do 60 km/h.

Porsche milczy póki co na temat jednostek napędowych, ale pojawiły się informacje, że do gamy nie powróci diesel. Bez zmian ma pozostać bazowa, 252-konna odmiana, natomiast wersja S rozwinie 355 KM (+ 15 KM), a Turbo 440 KM (+ 40 KM). Na potwierdzenie tych doniesień będziemy musieli jednak trochę poczekać - obecnie Porsche planuje oferować zmodernizowanego Macana tylko w Chinach. W Europie pojawi się za kilka miesięcy.

Porsche MacanPorsche
Porsche Macan 2018Porsche
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas