Porsche Cayenne E-Hybrid - nowość w gamie

Niemcy zaprezentowali nową odmianę Cayenne - hybrydę plug-in, a także rozszerzyli listę dostępnego wyposażenia.

Porsche Cayenne E-Hybrid
Porsche Cayenne E-HybridPorsche

Cayenne E-Hybrid napędzane jest 3-litrowym silnikiem benzynowym o mocy 340 KM, który wspomagany jest elektrycznym motorem generującym 136 KM. Moc systemowa tego układu to 462 KM, a maksymalny moment obrotowy wynosi 700 Nm. Co ciekawe, moment ten dostępny jest tuż powyżej wolnych obrotów (zapewnia to silnik elektryczny, dzięki funkcji boost, znanej z Porsche 918 Spyder).

Porsche Cayenne E-Hybrid

Porsche Cayenne E-HybridPorsche
Porsche Cayenne E-HybridPorsche
Porsche Cayenne E-HybridPorsche
Porsche Cayenne E-HybridPorsche
Porsche Cayenne E-HybridPorsche
Porsche Cayenne E-HybridPorsche

Hybrydowe Cayenne przyspiesza do 100 km/h w równe 5 s, a jego prędkość maksymalna to 253 km/h. Natomiast zasięg na samym prądzie wynosić ma 44 km (bateria ma 14,1 kWh), podczas których można rozpędzić się do 135 km/h. Średnie zużycie paliwa Porsche określa jako 3,2 l/100 km plus 20,6 kWh/100 km. Naładowanie samochodu "do pełna" trwa 7,8 godziny.

Oprócz odmiany E-Hybrid (wyceniona na 432 800 zł), Porsche wprowadza do Cayenne nowe opcje wyposażenia. Należą do nich wyświetlacz head-up, fotele z funkcją masażu, ogrzewanie postojowe oraz alufelgi w rozmiarze 22 cali.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas