Opel Insignia GSi - wersja (nieco) sportowa

Opel Insignia GSi to powrót do 33-letniej tradycji tworzenia usportowionych modeli noszących to oznaczenie. To nie wersja mająca zastąpić OPC, ale producent podkreśla jej zadziorny charakter i niezłe możliwości.

Opel Insignia GSi
Opel Insignia GSiInformacja prasowa (moto)

Insignia GSi ma zmienione zderzaki, poszerzone progi, dwie, słusznych rozmiarów, końcówki wydechu oraz sporą lotkę na klapie bagażnika. Seryjnie auto porusza się na 20-calowych felgach z oponami Michaelin Pilot Sport. We wnętrzu znajdziemy sportowe fotele przypominające "kubły" z tapicerką noszącej oznaczenie GSi.

Pod maską tej odmiany znajdziemy topowy silnik benzynowy, dostępny też w innych wersjach Insigni - 2.0 Turbo o mocy 260 KM (dostępny będzie także 210-konny diesel). Seryjnie współpracuje on z 8-biegową skrzynią automatyczną oraz napędem 4x4. Sprint do 100 km/h trwa 7,3 s, a prędkość maksymalna to 250 km/h.

Opel Insignia GSi

. 
. 
. 
. 
. 
. 
. 

Opel Insignia GSi ma prowadzić się lepiej od pozostałych odmian, dzięki obniżonemu o 10 mm zawieszeniu i sportowym amortyzatorom. Seryjnie mają one regulację twardości. Zmieniono także hamulce na zestaw od Brembo z czterotłoczkowymi zaciskami z przodu. Prowadzenie poprawia także napęd na obie osie z możliwością wektorowania mocy między tylnymi kołami.

Opel Insignia GSiInformacja prasowa (moto)
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas