Hyundai Ioniq zmodernizowany

Hybrydowo-elektryczny model Hyundaia doczekał się właśnie face liftingu. Poza drobnymi zmianami stylistycznymi i nowymi multimediami, możemy liczyć na wyraźnie większą baterię.

Odświeżonego Ioniqa można rozpoznać po nowym, siatkowanym grillu (choć w wersji elektrycznej nadal jest on pełny), nieco zmienionym zderzaku ze srebrną listwą u dołu oraz nowym wypełnieniu reflektorów. Z tyłu z kolei zmieniono jedynie wzór LEDowych świateł. Przy okazji odświeżono też gamę obręczy aluminiowych (rozmiary od 15 do 17 cali).

Poważniejsze zmiany zaszły we wnętrzu. Zabudowany ekran systemu multimedialnego o przekątnej 8 cali zastąpił wolnostojący, mający 10,25 cala z nowszą wersją oprogramowania. Wymusiło to przebudowanie konsoli środkowej i przeniesienie nawiewów pod wyświetlacz. Przy okazji zmieniono też panel klimatyzacji.

Reklama

Bardzo istotną nowością jest zwiększenie pojemności baterii w Ioniq electric, która zamiast 28 kWh, ma teraz 38,3 kWh, dzięki czemu zasięg wynosi teraz 294 km (poprzednio 280 km, ale liczone według starej, bardziej pobłażliwej, normy). Dobra wiadomość jest też taka, że nowy akumulator pozwala na szybsze ładowanie - teraz może być to ładowarka o mocy 7,2 kW (wcześniej 6,6 kW). Przy okazji wzrosła też moc maksymalna silnika - ze 120 do 136 KM. Bez zmian pozostał natomiast maksymalny moment obrotowy, który wynosi 295 Nm.

magazynauto.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy