Fiat 500L od 49 900 zł

Fiat 500L - większy brat "500" - wjeżdża do polskich salonów. Za podstawową wersję Fresh z 1,4-litrowym silnikiem benzynowym o mocy 95 KM trzeba będzie zapłacić 49 900 zł.

Fiat 500L to miejski minivan, zbudowany na zmodernizowanej płycie podłogowej Punto. Auto konkuruje m.in. z Oplem Merivą i Kią Vengą, chociaż rozstawem osi (261 cm) dorównuje już modelom kompaktowym. O tym, jak jeździ, mieliśmy okazję przekonać się w lipcu (czytaj artykuł: pierwsza jazda Fiatem 500L).

Za Fiata 500L trzeba będzie zapłacić co najmniej 49 900 zł - tyle kosztuje wersja Fresh z 1,4-litrowym silnikiem benzynowym o mocy 95 KM. Podstawowe wyposażenie obejmuje m.in.: 4 poduszki powietrzne, układ ESP, zdalnie sterowany centralny zamek, elektrycznie regulowane przednie szyby, układ wspomagający ruszanie pod górę, instalację radiową z 6 głośnikami, przesuwną i dzieloną tylną kanapę oraz regulowaną na wysokość podłogę bagażnika.

Reklama

Odmiana Pop nie różni się wyposażeniem, ale można ją wzbogacić o dodatkowe opcje - m.in. klimatyzację (za dopłatą 4000 zł, ale obecnie w promocyjnej cenie 990 zł) oraz odtwarzacz CD/MP3 z ekranem dotykowym i Bluetooth (2900 zł). Oznacza to, że najtańszy Fiat 500L 1.4 (95 KM) z klimatyzacją kosztuje 55 980 zł. Wariant Pop Star posiada w standardzie klimatyzację, tempomat oraz elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka, a w ramach promocji jest również wyposażony we wspomniany system audio i obszytą skórą gałkę dźwigni biegów oraz kierownicę, zarezerwowane dla wersji Easy.

Topowa odmiana Lounge oferuje dodatkowo m.in. automatyczną klimatyzację, czujnik deszczu i zmierzchu, elektrochromatyczne wewnętrzne lusterko wsteczne, panoramiczne okno dachowe. Na liście opcji dostępne jest na przykad wyższej klasy nagłośnienie firmy Beats (1800 zł), podgrzewana przednia szyba (1200 zł; w wersji Lounge gratis) oraz dwukolorowe nadwozie (3000 zł).

Warto wspomnieć, że jury Autobest - organizacji motoryzacyjnej europejskich rynków wschodzących - przyznało Fiatowi tytuł "Companybest 2012" za przebudowę serbskich zakładów w Kragujewacu, gdzie powstaje 500L.

Marcin Sobolewski

magazynauto.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy