BMW serii 6 Gran Turismo w bazowej odmianie

Gama silnikowa najnowszego członka rodziny serii 6 została właśnie rozszerzona o czterocylindrowego diesla.

BMW serii 6 Gran Turismo jest następcą serii 5 GT, a więc ogromnym liftbackiem klasy wyższej, który oferuje przestrzeń i komfort na poziome flagowej serii 7. Naturalnym więc jest, że znajdziemy tam wyłącznie mocne silniki.

Bawarczycy uznali jednak, że nie ma nic złego w wsadzeniu pod maskę tego modelu bazowego diesla z, nieco niżej plasowanej, serii 5. Chodzi o 2-litrową jednostkę o mocy 190 KM i maksymalnym momencie obrotowym, wynoszącym 400 Nm.

To niemało, ale silnik ten musi się tez mierzyć z niemałym samochodem. Przyspieszenie do 100 km/h w czasie 7,9 s jest jednak zadowalającym wynikiem, choć i tak 620d będzie najwolniejszą odmianą w gamie (do tej pory było to benzynowe 630i przyspieszające do 100 km/h w 6,3 s).

Reklama

W przypadku takiej "budżetowej" wersji bardziej istotne wydaje się jednak zużycie paliwa, które ma wynosić 4,8 l/100 km. Jest to jednak wynik tyleż imponujący, co nierealny podczas normalnego użytkowania.

Nie znamy jeszcze polskiej ceny BMW 620d Gran Turismo, ale powinna ona być zauważalnie niższa, niż obecnie bazowej wersji 630i, wycenionej na 271 800 zł.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy