BMW M5 i M6 - teraz jeszcze mocniejsze

Wraz z "piątką" po liftingu BMW prezentuje dyskretnie zmodyfikowane modele M5 i M6. Będą teraz one dostępne w mocniejszych wersjach z pakietem Competition.

Zmiany w gamie serii 5 objęły także modele M5 oraz M6 w wersji coupe, kabriolet i Gran Coupe. Zewnętrzne różnice ograniczają się do wlotu powietrza z podwójnymi listwami oraz oferowanych opcjonalnie, w pełni LED-owych reflektorów. W kabinie pojawiła się nowa kierownica, dodatkowe schowki oraz najnowsza wersja systemu multimedialnego iDrive z touchpadem. Ponadto, nabywcy mają do wyboru kilka nowych odcieni nadwozia oraz kolorów skórzanej tapicerki.

Przy okazji liftingu w gamie M5 i M6 debiutuje pakiet Competition. Podobną ofertę przygotowało dla swoich klientów Audi (modele Plus) oraz Mercedes-AMG (wersje S). W BMW wiąże się on z dodatkową mocą 4,4-litrowego, podwójnie turbodoładowanego silnika V8 (575 zamiast 560 KM), usztywnionym i obniżonym o 10 mm zawieszeniem oraz nową kalibracją aktywnego tylnego dyferencjału, układu dynamicznej kontroli stabilności i przekładni kierowniczej.

Reklama

Dodatkowo, pakiet Competition zawiera 20-calowe obręcze kół oraz nowy układ wydechowy.

Tak uzbrojone modele o 0,1 s szybciej przyspieszają od 0 do 100 km/h i o 0,2 s szybciej od 0 do 200 km/h (nie dotyczy M6 w wersji kabriolet).

Odświeżone BMW M5 i M6 trafią do sprzedaży późnym latem br.

msob

BMW M135i - TEST

700 KM w BMW M5 od Switzer Performance - TUNING

magazynauto.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy