Audi TT RS zmodernizowane

Niedługo po słabszych odmianach TT, face liftingowi została poddana topowa wersja modelu.

Tak jak w przypadku wszystkich odmian TT, tak i zmiany wprowadzone w RSie mają charakter głównie kosmetyczny. Auto ma teraz nieco większe wloty powietrza oraz zmieniony splitter. Tylny zderzak z kolei otrzymał imitację wylotów powietrza, a spojler na klapie bagażnika został przeprojektowany. Opcjonalnie reflektory z tyłu mogą wykorzystywać diody OLED.

TT RS standardowo porusza się na 19-calowych felgach, a za dopłatą otrzymamy "alusy" o rozmiar większe. Tak jak poprzednio elementy zderzaków oraz lusterka mogą być pokryte srebrnym lakierem, ale dostępny jest tez czarny wariant oraz w kolorze nadwozia. Zaciski hamulców mogą być natomiast czerwone lub czarne.

Reklama

Najważniejszą zmianą we wnętrzu jest możliwość ożywienia go zamawiając pakiet stylistyczny RS, dostępny w kolorze czerwonym oraz niebieskim. Obejmuje on elementy konsoli środkowej, nawiewów, tylnej części foteli oraz kontrastowe przeszycia.

Niczego nowego nie znajdziemy natomiast pod maską - jednostka 2.5 TFSI nadal rozwija 400 KM i pozwala na sprint do 100 km/h w zaledwie 3,7 s. Moc przenoszona jest na wszystkie koła za pośrednictwem 7-biegowej przekładni S tronic. Prędkość maksymalna ograniczona jest do 250 km/h, ale na życzenie limiter można przesunąć na 280 km/h.

magazynauto.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy