Alfa Romeo Giulia w nowych wersjach
Od 25 lipca można już zamawiać Alfę Romeo Giulię wyposażoną w nowy silnik 2.0 Turbo o mocy 200 KM z 8-stopniową automatyczną skrzynią biegów i napędem na tylną oś.
Silnik 2.0 Turbo dostępny jest w wersjach wyposażenia Giulia i Giulia Super, a ceny takich egzemplarzy rozpoczyna się już od 149 000 zł. To obecnie jedyna jednostka benzynowa (obok sportowej wersji Quadrifoglio), jaką znajdziemy we włoskiej limuzynie. Alternatywą jest silnik wysokoprężny 2.2 JTD o mocy 150 KM oraz 180 KM.
Nowy silnik 2.0 Turbo to czterocylindrowa, rzędowa jednostka w całości wykonana z aluminium. Rozwija ona moc 200 KM przy 5000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 330 Nm, dostępny przy 1750 obr./min. Cechą charakterystyczną tego silnika jest elektrohydrauliczny system kontroli zaworów MultiAir, turbodoładowanie "2-w-1" (2-in-1) oraz bezpośredni wtrysk z systemem wysokiego ciśnienia 2000 barów. Przekłada się to na wyjątkowo szybką reakcję na pedał gazu oraz zaskakującą oszczędność pod względem spalania.
Oprócz nowego silnika, gama Alfy Romeo Giulii oferuje teraz także usportowioną odmianę Quadrifoglio z automatyczną, ośmiobiegową skrzynią. Wersja taka kosztuje 369 tys. zł, a więc jest droższa od dotychczas oferowanego "manuala" o 10 tys. zł.
Konfigurując Giulię, możemy teraz zdecydować się też na nowe pakiety Lux z elementami z drewna dębowego lub orzechowego. Obydwa pakiety oferują fotele pokryte naturalną skórą "Pieno Fiore", dostępne w 4 kolorach (czarnym, beżowym, brązowym i czerwonym), deskę rozdzielczą i panele drzwi pokryte skórą, podgrzewane fotele przednie z 8-płaszczyznową regulacją elektryczną, podgrzewaną kierownica, także elementy z drewna dębowego lub orzechowego w desce rozdzielczej, tunelu środkowym oraz panelach drzwi oraz zewnętrzne chromowane obramowania szyb bocznych.