Alfa Romeo Giulia – nieoficjalna lista silników

Do internetu wyciekła lista jednostek napędowych, jakie mają trafić do nowej Giulii. Jest na niej kilka niejasności.

Alfa Romeo Giulia została zaprezentowana w czerwcu w topowej, 510-konnej wersji Quadrifoglio Verde. Pomimo tego, że minęło kilka miesięcy, producent nadal milczy na temat gamy silników, jakie trafią pod maskę tego modelu.

Do sieci wyciekła jednak, dość wiarygodnie wyglądająca lista, na której znajdziemy wyszczególnione wersje, w jakich ma być dostępna nowa Giulia.

Benzynowe:

- 2.0 T4 200 KM, 8-biegowa skrzynia automatyczna, napęd na tył

- 2.0 T4 250 KM, 8-biegowa skrzynia automatyczna, napęd 4x4

- 2.0 T4 280 KM, 8-biegowa skrzynia automatyczna, napęd na tył

Reklama

- 2.0 T4 280 KM, , 8-biegowa skrzynia automatyczna, napęd 4x4

- 2.9 biturbo V6 510 KM, 6-biegowa skrzynia ręczna, napęd na tył

- 2.9 biturbo V6 510 KM, 7-biegowa skrzynia dwusprzęgłowa, napęd na tył

- 2.9 biturbo V6 490 KM, 8-biegowa skrzynia automatyczna, napęd na tył

Diesle:

- 2.2 JTDM 150 KM, 6-biegowa skrzynia ręczna, napęd na tył

- 2.2 JTDM 150 KM, 8-biegowa skrzynia automatyczna, napęd na tył

- 2.2 JTDM 180 KM, 6-biegowa skrzynia ręczna, napęd na tył

- 2.2 JTDM 180 KM, 8-biegowa skrzynia automatyczna, napęd na tył

- 2.2 JTDM 210 KM, 8-biegowa skrzynia automatyczna, napęd 4x4

Lista ta jest dość długa, ale pozostawia kilka niejasności. Czy dostępna będzie słabsza wersja benzynowa? 200 KM to dość sporo, jak na odmianę podstawową. Jeśli wierzyć plotkom, Giulia ma występować też z 3-litrowym dieslem V6 o mocy 340 KM oraz 2-litrowym, 330-konnym "benzyniakiem". Ich brak na liście oznacza, że nie będą one dostępne w momencie premiery, czy producent w ogóle nie przewiduje ich wprowadzenia?

Zastanawiająco wygląda też topowa wersja Quadrifoglio Verde - dlaczego na liście pojawiły się dwie wersje ze skrzyniami automatycznymi, do tego różniące się mocą?

Odpowiedzi na te pytania poznamy pewnie nieprędko - Alfa Romeo zdecydowała się na przesunięcie premiery tego modelu i na jego rynkowy debiut musimy poczekać do połowy przyszłego roku.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Alfa Romeo Giulia
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy