Alpine A110
Alpine A110 to kultowy model, który pojawił się w 1962 roku i reprezentował Renault w rajdach i wyścigach.

Od 1967 roku wszystkie nowe modele samochodów otrzymywały nazwę Alpine-Renault. Dzięki sukcesom marki w rajdach, Berlinette odniosła także ogromny sukces handlowy.
Model A110 Berlinette stanowił niezwykle konsekwentny krok w rozwoju A108. Wykorzystywał on elementy mechaniczne Renault R8 w większym stopniu, niż elementy Dauphine i był wyposażony w silniki o coraz większej mocy. Podobnie jak Alpince GT4, model A110 spoczywał na podwoziu-belce, do którego przykręcone były części mechaniczne. Nadwozie modelu z lekkiiego włókna szklanego nadawało pojazdowi wyścigową sylwetkę.

Początkowo wyposażony w silnik 1108 ccm model A110 otrzymął następnie jednostkę o pojemności 1255 cmm, potem 1565 cmm, następnie 1605 ccm, aż do silnika 1647 cmm, pochodzącego z modelu Berlinetta SX.
Przez lata estetyka pojazdu zmieniła się tylko nieznacznie, jako że oryginalny wygląd był bardzo atrakcyjny. Do drobnych zmian zlaiczyć można osłonę chłodnicy z czterema światłami, pposzerzone błotniki, zamontowanie chłodnicy z przodu, zdejmowaną dokładkę tylnego zderzaka i zmieniony rysunek obręczy.
Produkcja zakończyła się w 1977 roku z wersją 1600 SX, napędzaną silnikiem o pojemności 1647 ccm.