Reklama

Fiat 500 2007-

Tegoroczny MotoAs Interii jest wyjątkowy! Z okazji 20-lecia naszego portalu, organizujemy plebiscyt nie na samochód roku, ale na najważniejszy samochód minionych dwóch dekad. I po raz pierwszy w historii głosując w plebiscycie, możesz codziennie wygrać 20 000 złotych! Zostań tym, któremu Interia przekaże 20 000 zł! Oto jeden z dwudziestu kandydatów, na których głos mogą oddać nasi czytelnicy oraz wyjaśnienie, dlaczego jest on wart tego głosu.

Wydawać by się mogło, że stylistyka retro to pewny przepis na rynkowy hit. Nic bardziej mylnego. Przypomnijcie sobie chociażby Volkswagena New Beetle (debiut 1997 rok) czy Chryslera PT Cruisera (debiut w roku 2010), które - w ostatecznym rozrachunku - okazały się sprzedażową klapą i nadszarpnęły wizerunek producentów. Czy to Samochód 20-lecia? Zdecyduj już teraz! Oddaj głos i daj sobie szanse na wygranie 20 tys zł. Głosuj!

Reklama

Któż potrafiłby jednak narysować piękniejsze auto w stylu retro niż Włosi? Pompa z jaką prezentowano światu nową "pięćsetkę" przyćmiła większość samochodowych prezentacji. Cytując radiowców: "żałujcie, że nie mogliście tego zobaczyć"! Trybuna honorowa na kilka tysięcy gości, popisy akrobatów i kawalkada najróżniejszych barek, które - w roli sceny - sunęły dumnie po srebrzystej tafli rzeki Pad. Wydarzenie, w którym uczestniczyły największe osobistości włoskiej polityki i show-biznesu, transmitowała na żywo państwowa telewizja. Całość sprawiała wrażenie, jakby mieszkańcy słonecznej Italii witali właśnie narodziny... nowego króla!

By zrozumieć towarzyszącą premierze pompę trzeba zdawać sobie sprawę z roli, jaką odegrało pierwsze wcielenie Fiata 500. To właśnie ten pojazd "zmotoryzował Włochy" i w istocie przez wiele lat pełnił funkcję króla lokalnych dróg. Czy to zasługuje na miano MotoAsa? Jeżeli tak, to ZAGŁOSUJ i wygraj 20 000 złotych>>

Roli nowej pięćsetki również nie sposób przecenić. Śmiało powiedzieć można, że samochód przeprowadził Fiata przez jeden z największych kataklizmów w historii motoryzacji. Popyt na produkowany w Tychach pojazd zapewniał marce nieprzerwany dopływ gotówki, gdy cała branża motoryzacyjna stanęła przed widmem bankructwa. Gdyby nie pięćsetka Fiat, który decyzją Sergio Marchionne zamroził wówczas prace nad nowymi modelami (co niestety marka odczuwa do dziś) - nie mógłby sobie pozwolić na przejęcie Chryslera.

A sama "pięćsetka", jak przystało na auto w stylu retro - praktycznie się nie zestarzała. Mimo czternastu lat rynkowej kariery, poczciwy "maluch" z Tychów wciąż bije rekordy popularności! Tylko w ubiegłym roku w Polsce wyprodukowano blisko 180 tys. egzemplarzy tego pojazdu! 

------------------------------------------------

Samochód 20-lecia na 20-lecie Interii!

ZAGŁOSUJ i wygraj 20 000 złotych - kliknij.

Zapraszamy do udziału w 5. edycji plebiscytu MotoAs. Wyjątkowej, bo związanej z 20-leciem Interii. Z tej okazji przedstawiamy 20 modeli samochodów, które budzą emocje, zachwycają swoim wyglądem oraz osiągami. Imponujący rozwój technologii nierzadko wprawia w zdumienie, a legendarne modele wzbudzają sentyment. Bądź z nami! Oddaj głos i zdecyduj, który model jest prawdziwym MotoAsem!

INTERIA.PL

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje