Zawieszenia pneumatyczne – wady, zalety, typowe usterki i koszty napraw

zawieszenie pneumatyczne
zawieszenie pneumatyczneMercedes
KOLUMNA PNEUMATYCZNA [1] Wypełniona powietrzem gumowa poduszka, która zastępuje klasyczną sprężynę [2] Amortyzator adaptacyjny [3] Górny wahacz [4] Czujnik ugięcia zawieszenia [5] Zwrotnica [6] Dolny wahacz
KOLUMNA PNEUMATYCZNA [1] Wypełniona powietrzem gumowa poduszka, która zastępuje klasyczną sprężynę [2] Amortyzator adaptacyjny [3] Górny wahacz [4] Czujnik ugięcia zawieszenia [5] Zwrotnica [6] Dolny wahaczMotor

ZAWIESZENIA PNEUMATYCZNE: ZALETY I WADY

  • Bardzo wysoki komfort jazdy po nierównościach
  • Możliwość regulacji prześwitu i siły tłumienia
  • Funkcja samopoziomowania nadwozia po obciążeniu bagażnika
  • Droga opcja - w przypadku nowych samochodów
  • Znaczny stopień skomplikowania zwiększający ryzyko awarii
  • Koszty kompleksowych napraw zaniedbanego zawieszenia
Jednym z najczęstszych objawów uszkodzenia pneumatycznego zawieszenia jest utrata prześwitu po nocnym postoju auta.
Jednym z najczęstszych objawów uszkodzenia pneumatycznego zawieszenia jest utrata prześwitu po nocnym postoju auta.Motor

ZAWIESZENIA PNEUMATYCZNE: TYPOWE USTERKI

zawieszenie
zawieszenieMotor
kompresor
kompresorMotor

ZAWIESZENIA PNEUMATYCZNE: KOSZTY NAPRAW

  • Kolumna przedniego zawieszenia 2100-3800 zł/szt.
  • Tylny miech pneumatyczny 1300-2300 zł/szt.
  • Kompresor zawieszenia 1100-1400 zł
  • Zestaw do konwersji na klasyczne zawieszenie 8700 zł

USUNIĘCIE "PNEUMATYKI"

zawieszenie
zawieszenieMotor

AUTA Z ZAWIESZENIEM PNEUMATYCZNYM

Audi A6 allroad
Audi A6 allroadMotor
BMW serii 7
BMW serii 7Motor
Citroen C4 Picasso
Citroen C4 PicassoMotor
Jeep Grand Cherokee
Jeep Grand CherokeeMotor
Jaguar XJ
Jaguar XJMotor
Mercedes klasy E
Mercedes klasy EMotor
Porsche Cayenne
Porsche CayenneMotor
Range Rover
Range RoverMotor
Toyota Land Cruiser
Toyota Land CruiserMotor
Volkswagen Touareg
Volkswagen TouaregMotor

PODSUMOWANIE

zawieszenie pneumatyczne
zawieszenie pneumatyczneMotor