Testujemy używane. Honda civic

article cover
INTERIA.PL

Civic VIII, czyli "UFO"

INTERIA.PL

Kompaktowe wymiary i praktyczność kombi

Skromny wybór silników

INTERIA.PL

Honda civic 2006

interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl

Kompletne wyposażenie w każdej wersji

INTERIA.PL

Zawieszenie tylko na równe drogi

Honda civic 2012 - pierwsza jazda. Galeria

interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl

Typowe problemy

Civic VIII generacji to stylowe, wciąż rzucające się w oczy, praktyczne i sportowo usposobione auto, które zapewnia niemal bezproblemową eksploatację. Ceny na rynku wtórnym zaczynają się od około 31 tys. zł

Drobne, ale istotne zmiany

    Warto? Warto