Które silniki są podatne na tuning?

hamownia
hamowniaMotor

SILNIKI PODATNE NA TUNING

silnik podatny na tuning
silnik podatny na tuningMotor
  • 3.0 V6 TFSI, 3.0 TDI w Audi, np. A6, A8, Q7
  • 2.0 d 163 KM, 3.0 d w BMW, np. seria 3, seria 5, seria 7, X3, X5
  • 3.0-3.5 V6 biturbo, 2.1 CDI (słabsze wersje biturbo) w Mercedesie, np. klasa C, klasa E
  • 1.6 i 2.0 TDI w słabszych wersjach - Volkswagen, Skoda, Seat
  • 2.0 dCi 130-150 KM w Nissanie i Renault
  • 2.2 i-DTEC 150 KM w Hondzie
  • 3.0 TDV6 w Range Roverze i Land Roverze
  • 2.4 D5 i 3.0 T6 w Volvo

SILNIKI BEZ DUŻYCH PRZYROSTÓW

silnik niepodatny na tuning
silnik niepodatny na tuningMotor
  • 1.2 TSI w Audi, Skodzie, Seacie, VW
  • 1.0 Ecoboost w Fordzie 1.2 TCe w Renault, Dacii i Nissanie
  • 1.2 Puretech w Peugeocie i Citroenie
  • 0.9 TwinAir w Fiacie i Alfie Romeo
  • 2.1 CDI 204 KM w Mercedesach
  • 2.0 TDCi 136 KM w Fordzie (restrykcyjny układ wydechowy)