Jak samemu zdiagnozować typowe usterki w aucie?

Nie każdą usterką musi diagnozować mechanik
Nie każdą usterką musi diagnozować mechanikInformacja prasowa (moto)

Zobacz również:

Masz diesla? Twoje auto czekają typowe, dość poważne awarie
Porady

Masz diesla? Twoje auto czekają typowe, dość poważne awarie

    Falowanie obrotów biegu jałowego

    Zobacz również:

    Wszystko o LPG. Koszty, usterki i zyski, czyli o czym warto wiedzieć
    Porady

    Wszystko o LPG. Koszty, usterki i zyski, czyli o czym warto wiedzieć

      Dymienie na czarno i spadek mocy w dieslu

      Stuki w silniku na wolnych obrotach

      Zobacz również:

      Jak zadbać o klimatyzację przed sezonem letnim?
      Porady

      Jak zadbać o klimatyzację przed sezonem letnim?

        Zaolejony filtr powietrza

        Wycie z okolic kół podczas jazdy

        Stuki na nierównościach

        Słabe chłodzenie klimatyzacji

        Zobacz również:

        Zniszczony wirnik rozrusznika
        Porady

        Auto nie chce zapalić? To nie musi być akumulator

          Biały dym z rury wydechowej

          Silnie pochylone tylne koła modeli francuskich

          Niejednolity wygląd oleju

          Zaparowane szyby i cierpki zapach

          Motor
          Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?