Gdy samochód zaczyna źle skręcać...

Układ kierowniczy
Układ kierowniczyMotor
Układ kierowniczy
Układ kierowniczyMotor
Przekładnia ("maglownica")
Przekładnia ("maglownica")Motor

Typowe rodzaje wspomagania układu kierowniczego

Hydrauliczne
HydrauliczneMotor
Elektryczne
ElektryczneMotor
Drążek i końcówka
Drążek i końcówkaMotor
Końcówki są elementami nakręcanymi na drążki kierownicze.
Końcówki są elementami nakręcanymi na drążki kierownicze.Motor
Osłony przekładni kierowniczej
Osłony przekładni kierowniczejMotor

Geometria zawieszenia

Ujemny kąt pochylenia koła poprawia trzymanie na zakrętach, ale też zwiększa zużycie opon. Dlatego w seryjnych autach kąty pochylenia kół są bliskie zera stopni (koło prawie idealnie w pionie).
Ujemny kąt pochylenia koła poprawia trzymanie na zakrętach, ale też zwiększa zużycie opon. Dlatego w seryjnych autach kąty pochylenia kół są bliskie zera stopni (koło prawie idealnie w pionie).Motor
Zbieżność ma kluczowe znaczenie jeżeli chodzi o stabilność auta, szczególnie przy intensywnym hamowaniu.
Zbieżność ma kluczowe znaczenie jeżeli chodzi o stabilność auta, szczególnie przy intensywnym hamowaniu.Motor

Aktywny układ kierowniczy BMW 5

Silnik elektryczny poprzez przekładnię planetarną zmienia przełożenie układu.
Silnik elektryczny poprzez przekładnię planetarną zmienia przełożenie układu.Motor