Nowość: doblo work-up

Fiat wprowadza na polski rynek nowe doblo work-up i scudo z mocniejszymi silnikami.

article cover
Informacja prasowa (moto)
Informacja prasowa (moto)
Informacja prasowa (moto)

Work-Up to samochód z dwudrzwiową kabiną, za którą umieszczona została fabryczna skrzynia ładunkowa. Jest to jedyny model w segmencie oferujący takie rozwiązanie. Skrzynia ładunkowa mierzy 2,30 m długości i 1,82 m szerokości (powierzchnia ładunkowa - 4 m2). Podłoga tej "małej ciężarówki" znajduje się na wysokości 900 mm - dzięki temu załadunek czy rozładunek odbywa się wygodnie i bezpiecznie.

Co ważne nowe doblo work-up mieści 3 europalety, z dostępnością wózka widłowego z trzech stron (wystarczy opuścić burty). Dwuosobowa kabina jest chroniona przed przewożonym towarem specjalną ramą z kratownicą.

Auto potrafi przewieźć nawet tonę ładunku za jednym razem (maks. naciski na osie: przód: 1120 kg; tył: 1450 kg). W tylnej części, pod skrzynią wygospodarowany został praktyczny schowek na długie narzędzia.

W doblo work-up dostępne są do wyboru trzy turbodiesle (1.3 Multijet o mocy 90 KM drugiej generacji, 1.6 Multijet o mocy 105 KM i 2.0 Multijet o mocy 135 KM).

Auto z podstawową jednostką wysokoprężną 1.3 MultiJet/90 KM kosztuje 62 300 zł netto. Mocniejszy wariant 1.6 MultiJet/105 KM został wyceniony na 66 350 zł netto. Najsilniejszy work-up napędzany silnikiem 2.0/135 KM jest dostępny od 73 300 zł netto.

Informacja prasowa (moto)

Inną nowością w gamie Fiat Professional na polskim rynku jest scudo z nową gamą silników spełniających normę Euro5.

Przypominamy, że scudo oferuje 1200 kg ładowności razem z kierowcą oraz do 7 m sześciennych pojemności ładunkowej. Prace związane z załadunkiem i wyładunkiem towarów są ułatwione dzięki obniżeniu poziomu progu załadowczego, który wynosi 49 cm od ziemi, z uwzględnieniem zawieszenia pneumatycznego.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas