Nowa gama Seicento

We wrześniu Fiat Auto Poland rozpoczął produkcję nowej gamy Seicento. Wszystkie samochody nowej serii, co jest jedną z zasadniczych zmian, wyposażone są w silnik Fire 1,1 MPI o mocy 54 KM, z wielopunktowym wtryskiem paliwa. Dzięki temu silnikowi auto jest dużo bardziej dynamiczne, a jednocześnie zużywa mniej paliwa (średnio 6 l na 100 km, w cyklu pozamiejskim 4,7 l na 100km). Silniki te spełniają wszystkie wymagania ekologiczne. Aktualna oferta Seicento to pięć wersji: Actual, Go!, Active, Brush oraz Schumacher.

Wersja Actual posiada tapicerkę dopasowaną do koloru nadwozia oraz pełne kołpaki na kołach. GO! jest seryjnie wyposażony w zderzaki w kolorze nadwozia, szyberdach, radio z CD oraz 4 głośniki, w tym 2 o mocy 100W, montowane w tylnej półce, a Active ma, między innymi, zderzaki wraz z lusterkami w kolorze nadwozia, poduszkę powietrzną kierowcy, elektrycznie sterowane i przyciemniane szyby i uchylne tylne okienka. Wyposażenie Brusha to: dwukolorowe nadwozie, radioodtwarzacz ze zdejmowanym panelem, a także elektrycznie sterowane i przyciemniane szyby. Odmiana o nazwie Schumacher posiada poduszkę powietrzną kierowcy, aluminiowe koła 14-calowe, obrotomierz, wspomaganie kierownicy i centralny zamek.

Reklama

Najtańsza wersja Seicento (Actual) kosztuje 23600 zł, a najdroższa odmiana o nazwie Schumacher 33000 zł.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: paliwa | auto
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy