Motor o pieniądzach na start
"Motor" nr 52/2010 od poniedziałku w sprzedaży, a w nim m.in.:
Auto Lider 2010
Trwa dziewiąta edycja największego w Polsce plebiscytu motoryzacyjnego, w którym decydują głosy Czytelników. Do wygrania wiele cennych nagród, w tym Subaru Impreza XV 2.0D. W tym tygodniu Czytelnicy wybierają najlepszy samochód w kategorii: AUTO SPORTOWE I KABRIOLET.
Przed premierą:
Honda Civic - spodziewany w 2011 r. nowy Civic ma z zewnątrz bardzo przypominać futurystycznego, bestsellerowego poprzednika.
BMW 1 M Coupe - jedno z najmocniejszych aut kompaktowanych na rynku pojawi się w maju 2011 r.
Pierwsza jazda:
Renault Laguna Grandtour - sztandarowy produkt francuskiego koncernu po liftingu. Zmiany widać zwłaszcza z przodu.
Porównanie:
Nissan Micra 1.2 CVT Acenta, Suzuki Swift 1.2 Premium - projektując nowe generacje miejskich aut, można wybrać zupełnie różne drogi. Micra mocno różni się od poprzedniczki, nowego Swifta trudno odróżnić od starego.
Test:
Volkswagen Passat 2.0 TDI 140 DSG Highline - odświeżony sedan Volkswagena bardziej niż z zewnątrz zmienił się pod karoserią.
Mercedes R - podróż tym samochodem przypomina... latanie samolotem. I to klasą biznes.
Pieniądze na start - ile trzeba wydać na pierwszy sezon startów w rajdach i wyścigach samochodowych.
Idą zmiany w przepisach - nowości w kodeksie ruchu drogowego, podatkach, opłatach, punktach karnych i egzaminach na prawo jazdy.
Raport usterkowości 2011 - wyniki badań awaryjności samochodów opublikowane przez niemiecki TÜV.
Nie musi być zimno - typowe usterki układu chłodzenia, w wyniku których wnętrze auta się nie nagrzewa.
Używane:
BMW serii 3 E90 - za pięcioletnią "trójkę" E90, wyglądającą tak jakby wyjechała dopiero z salonu, trzeba zapłacić minimum 37 tys. zł.
Egzotyczne marki w Polsce - wybrane oferty z rynku wtórnego dla indywidualistów, którzy nie chcą kolejnego Opla lub Volkswagena.