Ekstremalnie szybki renault megane. To R.S. Trophy. Ma 265 koni!
Moc 265 KM (+ 15 KM), moment obrotowy 360 Nm (+ 20 Nm), dostępny w szerokim zakresie obrotów (od 3000 do 5000 obr./min), stosunek masy do mocy wynoszący 5,09 kg/KM i moc 132,5 KM z jednego litra pojemności skokowej silnika - tak wyglądają zmodyfikowane przez konstruktorów Renault Sport parametry techniczne silnika 2.0 turbo z mégane R.S.
Ciśnienie doładowania sięga 2,5 bar (+ 0,2), a zmieniony układ dolotu powietrza spełnia wymagania podwyższonego ciśnienia i temperatury pracy jednostki napędowej.
Dzięki tym zabiegom samochód uzyskuje lepsze osiągi: przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 6,0 s (- 0,1 s), prędkość maksymalna 254 km/h (+ 4 km/h) oraz 1 000 m ze startu zatrzymanego w czasie 25,4 s (- 0,3 s).
Auto posiada specjalne ustawienia zawieszenia Cup i samoblokujący mechanizm różnicowy w seryjnej specyfikacji pojazdu. Nowe ogumienie Bridgestone Potenza RE050A - wywodzące się z Formuły 1 - zapewnia dobre trzymanie się drogi na suchej nawierzchni, zwłaszcza w ciasnych zakrętach, a jednocześnie dobrze sprawuje się na mokrej drodze. Asymetryczna i kierunkowa rzeźba bieżnika tej opony, kształt rowków odprowadzających wodę, a także wielkość i profil żeber bieżnika zapewniają przyczepność, pewne prowadzenie samochodu i komfort akustyczny w każdych warunkach drogowych.
R.S. Trophy jest rozpoznawalne dzięki naklejkom na nadwoziu i czarnemu dachowi, a także unikatowym elementom wystroju zewnętrznego: aerodynamicznemu spojlerowi, 19-calowym obręczom kół ze stopu metali lekkich wzór STEEV w czarnym, błyszczącym kolorze, z czerwonymi obwódkami i kołpakami R.S. (jako opcja lub seryjnie, w zależności od rynku), a także specjalnej tabliczce z kolejnym numerem egzemplarza samochodu.
Oceń swoje auto. Wystarczy wybrać markę... Kliknij TUTAJ.