Dziurawy asfalt a prawa kierowcy

"Motor" nr 42/2010 od poniedziałku w sprzedaży, a w nim m.in.:

Przed premierą:

Nowości Opla - w najbliższych latach Opel wyda 11 miliardów euro na skonstruowanie nowych samochodów. Jako pierwsze pojawią się na rynku Corsa, Zafira, kolejna generacja Calibry i City.

Porównanie:

Citroen Grand C4 Picasso 2.0 HDi, Toyota Verso 2.0 D-4D, Volkswagen Touran 2.0 TDI - każdy z tych minivanów ma swoje zalety. Wszystkie wyposażono w doładowane silniki wysokoprężne o mocy ponad 140 KM.

Test:

BMW M3 - najnowsze M3 GTS i trzy poprzednie generacje tego samochodu spotkały się na torze Ascari na południu Hiszpanii.

Reklama

Volkswagen Phaeton - VW zmodernizował swój flagowy model. Zmieniono głównie wygląd samochodu, a świetny silnik 3.0 TDI jest teraz oszczędniejszy.

Subaru Outback 2.0D Comfort - duży prześwit i bardzo dobry napęd na cztery koła sprawiają, że kombi Subaru jest groźnym konkurentem dla aut segmentu SUV.

Mini Countryman Cooper D - ten model nie przypadnie do gustu konserwatywnym miłośnikom Mini. Z powodzeniem może jednak pełnić rolę auta rodzinnego.

Porady:

Dziurawy asfalt - jakie prawa ma kierowca, który uszkodzi samochód wjeżdżając w dziurę.

Jesienna kosmetyka - zima to sprawdzian dla auta - w jego zdaniu pomagają specjalne środki chemiczne. Kilka godzin spędzonych przy myciu i czyszczeniu samochodu pozwoli uniknąć większych wydatków.

Test opon zimowych 2010 (w rozmiarze 195/65 R15) - 16 próbom na trzech rodzajach nawierzchni poddano 8 opon różnych marek, w tym dwie poskich producentów - Dębicy i Kormorana.

Nawigacja w telefonie - zamiast kupować nawigację samochodową, można zdecydować się na używanie telefonu komórkowego jako urządzenia GPS.

Używane:

Alfa Romeo 147 - ten produkowany w latach 2000-2009 samochód wywołuje opinie skrajnie entuzjastyczne lub skrajnie niepochlebne.

BMW X3 E86 (2003-2010) - użytkownicy X3 narzekają na jakość wykończenia wnętrza, ale cenią bezawaryjną eksploatację.

Badanie w ASO przed zakupem - ocena stanu technicznego samochodu w autoryzowanej stacji obsługi kosztuje kilkaset złotych. Dlaczego warto je wydać, zanim sfinalizujemy transakcję zakupu używanego auta?

tygodnik "Motor"
Dowiedz się więcej na temat: Auta | kierowcy | asfalt
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy