Honda CBR250RR o tajemniczych osiągach
Po miesiącach spekulacji przedstawiciele Hondy zdecydowali się wreszcie zaprezentować długo wyczekiwany model CBR250RR. Co ciekawe, budową jednośladu zajmie się indonezyjska fabryka japońskiej marki.
Przypominamy, że prototyp Hondy CBR250RR - występujący wówczas pod nazwą "Light Weight Super Sports Concept" - zaprezentowano w 2015 roku na 44. Tokio Motor Show.
Stylistyka, jak np. podwójne, wykonane w technologii LED, światła nawiązuje do pozostałych modeli z rodziny CBR. Motocykl otrzymał zaprojektowaną od nowa ramę (z rur stalowych) i zmodyfikowane zawieszenie (pro-link). Przednia tarcza hamulcowa ma średnicę 310 mm, tylna 240 mm. Układ wyposażono rzecz jasna w system ABS.
Motocykl napędzany jest - zaprojektowanym od podstaw - czterocylindrowym, chłodzonym wodą, czterosuwowym silnikiem o pojemności 250 cm3. Rzędowa dwójka może pochwalić się czterema zaworami na cylinder i systemem TBW (z elektroniczną przepustnicą) pozwalającym kierowcy wybrać jeden z trzech trybów jazdy. Co zaskakujące - Japończycy nie pochwalili się jeszcze danymi technicznymi i osiągami nowej Hondy CBR250RR.