BMW klasy C po gruntownym "liftingu"!

BMW Motorrad rozszerza swoją ofertę skuterów z rodziny C. W salonach niemieckiej marki pojawią się wkrótce zmodernizowane: BMW C 650 Sport i BMW C 650 GT.

BMW C 650 Sport i GT
BMW C 650 Sport i GTInformacja prasowa (moto)

Obie maszyny, skierowane do nieco innej grupy nabywców, to tzw. skutery ciężkie. Napędza je 2-cylindrowy, rzędowy silnik o pojemności 647 cm3. Jednostka rozwija moc maksymalną 60 KM przy 7500 obr./min. Oznacza to, że - w polskich warunkach - do prowadzenia obu skuterów wymagane jest "pełne" prawo jazdy kategorii A.

Producent przygotował jednak słabszy wariant legitymujący się mocą 48 KM (przy 7 tys. obr./min), który - w Polsce - prowadzić można legitymując się prawem jazdy kategorii A2. Zmiany w konstrukcji jednostek napędowych podyktowane były koniecznością dostosowania ich do normy emisji spalin EU4.

Oprócz zmian w wyglądzie (nowe osłony i światła) odświeżone BMW C 650 GT i BMW C 650 Sport zyskały gruntownie zmodernizowany układ przeniesienia napędu i bardziej komfortowe zawieszenie. Każdy ze skuterów może się też pochwalić przekonstruowanym wydechem.

To wynik dostosowania układu do nowych europejskich regulacji w zakresie hałasu (ECE R41-04). Wiele poprawek konstrukcyjnych spotkało również bezstopniową przekładnię CVT, która zapewniać ma teraz zdecydowanie szybszą reakcję na gaz.

Standardowo skutery wyposażone będą teraz w układy ABS i ASC. Na liście opcji C 650 GT znalazł się też system Side View Assist. System ostrzegania o pojazdach znajdujących się w tzw. "martwym polu" to zupełna nowość w świecie dwóch kółek.

BMW C 650 SportInformacja prasowa (moto)
BMW C 650 GTInformacja prasowa (moto)
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas