Volvo XC90

Volvo XC90 to coś więcej niż nowy model. To auto pokazuje kierunek zmian, jakie przechodzi cała marka Volvo.

Projekt XC90 pochłonął ponad 10 miliardów dolarów. Zaprojektowano nowe podwozie, zawieszenie, silniki, skrzynie biegów, architekturę elektroniczną, system sterowania i systemy bezpieczeństwa.

Samochód rozpoczyna też nową erę designu Volvo. Przednie reflektory LED otrzymały motyw a la młot Thora, a nadwozie ma bardzo ładne proporcje. Karoseria mierzy niemal pięć metrów. Wygospodarowano w niej 7 wygodnych miejsc.

Wnętrze wykończono naturalnym drewnem, elementami z polerowanego metalu i najwyższej jakości skórą. Wygodne siedzenia projektowano przy udziale ortopedów. Centralny ekran dotykowy pomaga zapanować nad setkami elektronicznych udogodnień. Nagłośnienie dostarczył Bowers&Wilkins, ukrywają w kabinie aż 19 głośników.

Pod maską znalazły się układy napędowe o mocy od 190 do 407 KM. Zadbano także o najwyższy poziom bezpieczeństwa. W testach Euro NCAP w kategorii systemów wspomagających kierowcę Volvo XC90 osiągnęło o 25% więcej punktów niż najlepszy konkurent kończąc dyskusję o tym, które auto jest najbezpieczniejsze.

Więcej informacji na temat tego modelu znajdziesz tutaj. A nasz test pod tym linkiem.


materiały prasowe
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy