Lexus IS

​Obecna, trzecia generacja IS stanowi początek nowej ery modelu, dzięki wprowadzeniu po raz pierwszy wersji z hybrydowym układem napędowym (Lexus Hybrid Drive).

Od momentu wprowadzenia na rynek w 2013 roku, IS 300h cieszy się największą popularnością wśród klientów w Europie. Stanowi on 90% wszystkich sprzedanych Lexusów IS, a jego sprzedaż przekroczyła milion.  W pełni hybrydowy model jest połączeniem osiągów i ekonomiki jazdy. 

Napęd hybrydowy to 2,5 - litrowy, czterocylindrowy silnik benzynowy pracujący w cyklu Atkinsona wyposażony w nowy układ wtryskowy D-4S, podwójny układ zmiennych faz rozrządu VVT-i i wysoce efektywny układ recyrkulacji spalin (EGR) oraz silnik elektryczny, dający lepsze przyspieszenie, szczególnie podczas ruszania z miejsca i podczas gwałtownych przyspieszeń. Ta wersja legitymuje się najniższym w swojej klasie poziomem emisji CO2 - 97 g/km oraz średnim zużyciem paliwa nieprzekraczającym 4,3 l/100 km.

Reklama

Lexus IS oferowany jest także z 2-litrowym, turbodoładowanym silnikiem benzynowym z innowacyjnym układem wtryskowym D-4ST . Moc tego silnika to 245 KM a maksymalny moment obrotowy 350 Nm. 8-stopniowa skrzynia biegów Sport Direct Shift, pierwotnie opracowana dla wyczynowego RC-F, umożliwia błyskawiczne rozpędzanie do maksymalnej prędkości 230 km/h.

Lexus IS jest nadal kluczowym modelem oferowanym w ponad 70 krajach na świecie, znajdującym ponad 6000 nabywców miesięcznie.

Więcej informacji na temat tego modelu znajdziesz TUTAJ.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy