Kia Stinger GT

Kia Stinger GT
Kia Stinger GTInformacja prasowa (moto)

Kia Stinger wygląda bardzo rasowo i tak też jeździ - szczególnie dotyczy to wersji GT, pod maską której pracuje silnik 3.3 T-GDI o mocy 366 KM i generujący 510 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To wystarcza, aby auto przyspieszało do 100 km/h w 5,5 s i mogło rozpędzić się do 270 km/h.

Odmiana ta seryjnie łączona jest z napędem na wszystkie koła (pozostałe Stingery mają napędzaną tylko tylną oś), ale nie powinno to martwić purystów. Większość mocy i tak trafia na tył, więc Stinger zachowuje charakterystykę auta z napędem na tylną oś, bardzo chętnie zarzucając tyłem w zakrętach, a nawet potrafi driftować!

Do kompletu dodać należy jeszcze wektorowanie momentu obrotowego pomiędzy kołami tylnej osi, adaptacyjne zawieszenie, precyzyjny układ kierowniczy i hamulce przygotowane przez Brembo.

Kia Stinger GT na zdjęciach

Kia Stinger GT na zdjęciachINTERIA.PL
Kia Stinger GT na zdjęciachINTERIA.PL
Kia Stinger GT na zdjęciachINTERIA.PL
Kia Stinger GT na zdjęciachINTERIA.PL
Kia Stinger GT na zdjęciachINTERIA.PL
Kia Stinger GT na zdjęciachINTERIA.PL
Kia Stinger GT na zdjęciachINTERIA.PL
Kia Stinger GT na zdjęciachINTERIA.PL
Kia Stinger GT na zdjęciachINTERIA.PL
Kia Stinger GT na zdjęciachINTERIA.PL
Kia Stinger GT na zdjęciachINTERIA.PL
Kia Stinger GT na zdjęciachINTERIA.PL
Kia Stinger GT na zdjęciachINTERIA.PL
Kia Stinger GT na zdjęciachINTERIA.PL
Kia Stinger GT na zdjęciachINTERIA.PL
Kia Stinger GT na zdjęciachINTERIA.PL
Kia Stinger GT na zdjęciachINTERIA.PL
Kia Stinger GT na zdjęciachINTERIA.PL
Kia Stinger GT na zdjęciachINTERIA.PL

Więcej informacji na temat tego modelu znajdziesz TUTAJ, natomiast nasz test tego samochodu przeczytasz TUTAJ.

Jeśli chcesz zagłosować na ten model w naszym plebiscycie - zrób to tutaj!

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas